niedziela, 16 października 2016

Ulubione kosmetyki do twarzy! Do codziennego makijażu

Tradycyjnie, czuję się dość nieswojo, publikując tutaj wpis z ''niesportowym'' temacie, ale przecież na swoim blogu mogę dodawać wszystko :)
Dlatego dziś wpis zgodnie z Waszymi prośbami, o kosmetykach, jakie używam na co dzień.
Jeśli jesteście zainteresowane, zapraszam!


Przyznam się od razu, że niestety nie jestem znawczynią kosmetyków, ich składów, właściwości.
Dopiero stosunkowo niedawno zaczęłam zwracać uwagę na składy kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy i myślę, że wyszło mi to na dobre. Dlatego mogę polecić Wam dwa produkty, których teraz cały czas używam i które poleciła mi pani kosmetolog.


Kremów z firmy Sylveco używam już od dość dawna, ten pomarańczowy jednak to mój ulubieniec :)
Stosuję go codziennie rano. Wieczorami zaś używam 100% olejku arganowego.
Jeszcze niedawno używałam oleju kokosowego, jednak dowiedziałam się, że może być mocno za ciężki dla mojej skóry i właśnie arganowy będzie dużo lepszy. I faktycznie, nie zapycha, a mocno nawilża i skóra jest po nim przyjemnie gładka :) Nakładam go zawsze na noc i zawsze po zmyciu makijażu w ciągu dnia.

To zdjęcie, które widzicie niżej, już kiedyś na bloga wstawiałam. Jednak od tego chyba roku dosłownie nic tutaj się nie zmieniło i dalej używam tych samych produktów :)


Podkład z firmy Mac jest idealny na większe wyjścia. Wygląda na skórze rewelacyjnie, jedynym minusem jest niestety mała wydajność przy jego cenie, dlatego nie używam go na co dzień :)
Na co dzień z resztą w ogóle rezygnuję najczęściej z podkładu i wybieram jedynie ten pudro-podkład Mac Studio Fix, bo jego krycie jest naprawdę wystarczające dla mnie no i pędzlem nakładam go kilka sekund :)
Korektor Mac Pro Longwear - jedno opakowanie mam już 1,5 roku przy prawie codziennym użytkowaniu go! Obowiązkowo pokrywam nim dołki pod oczami (niestety, mam tam tak cienką skórę, że przebija mi kolor fioletowy, czego wręcz nie znoszę więc to zakrywam:).
Korektor zawsze pociągam też pudrem, tym który także widzicie powyżej. Trzyma się wtedy w stanie nienaruszonym cały dzień :) Puder ten świetnie utrwala też podkład.

Na co dzień zazwyczaj mocniej podkreślam oczy, bo tak czuję się najlepiej.
Moje dwa ulubione tusze pokazuję na zdjęciu poniżej.
Do tego obowiązkowo ulubiony eye-liner, który na promocji kosztuje naprawdę grosze, a lepszego jeszcze nie znalazłam niż z tej firmy :) Ani w lepszej cenie!


Na co dzień bardzo lubię używać też delikatnych, rozświetlających cieni. Moje ulubione to odcienie bieli, beże, róże, brązy i złoto. Ostatnio najczęściej używam paletki Sleek Au Naturel i dwóch cieni, które poniżej zaznaczyłam gwiazdkami. Bielą zawsze najmocniej akcentuję wewnętrzny kącik oka i miejsce pod łukiem brwiowym, a mieniące się złoto nakładam na całą powiekę.
Dolną powiekę podkreślam jedynie w zewnętrznym kąciku ciemnym brązem.


Muszę pokazać Wam też dwa lakiery, które ostatnio absolutnie u mnie rządzą :) Może nie pasują do tematu kosmetyków do twarzy, ale jeśli nie teraz, to pewnie w ogóle bym ich nie pokazała.


Uwielbiam nieoczywiste kolory na paznokciach. Dlatego ten metaliczny granat z Miss Sporty,
który na dodatek kosztuje około 6 zł, absolutnie mnie rozkochał w sobie :) W ogóle lakiery z tej firmy, jak na tak niską cenę, są według mnie najlepsze :)
Lakier po prawej stronie to moje ostatnie odkrycie. Srebro na paznokciach - bajka :) Ale jeszcze go testuję :)




A jacy są Wasi ulubieńcy makijażowi? :)



 
e-mail: natalianalepa@o2.pl
 
Pozdrawiam, 
Natalia <3

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten pudel z Rimmela :) A o kremie Sylveco słyszałam już cuda, a jeszcze go nie dorwałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam puder z Rimmela <3 A tusz z Lovely według mnie najlepszy :D

    _____________________
    http://bit.ly/2eev0N8

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki to my niestety używamy inne ;p

    OdpowiedzUsuń