środa, 12 października 2016

Health Box: Październik!

Hej!
Dziś mam dla Was wpis z kolejnym pudełeczkiem od Health Box :) Przyznam, że jak zawsze emocje były ogromne, co to tym razem przyjdzie. A jak już dostałam paczkę to dosłownie w kilka sekund ją otworzyłam :) Co było w środku? Zapraszam na wpis!

Co to w ogóle jest ten Health Box i jak wyglądała jego wcześniejsza edycja, którą dostałam?
Przeczytacie o tym - TUTAJ :)


Tym razem paczka wydała mi się jeszcze bardziej bogata niż ostatnio.
Tylko zobaczcie ile pyszności w niej :)


Tego produktu byłam najbardziej ciekawa. Oczywiście, najlepszy jest hummus robiony w domu,
ale słyszałam że te z Primaviki też dają radę! Niestety, ja wprost nie znoszę suszonych pomidorów, więc mi nie podpasował, ale dla wszystkich wielbicieli tego ''wegańskiego pasztetu'' myślę, że będzie super :) Skład nie jest idealny, ale źle stosunkowo też nie jest :)


Te soki z CHIA to był mój hit już jakiś czas temu i bardzo się cieszę, że znów mam okazję się z takim spotkać :) Więcej o nich przeczytacie - TUTAJ :)
Nie znam też osoby, której by nie posmakowały.


Płatki 6 zbóż - pomysł dobry, ale niestety zawierają płatki pszenne, a pszenicy unikam w diecie.
Podobnie więc z kaszą bulgur (którą akurat w smaku bardzo lubię).


Daktyle, czyli moja miłość :) Suszone możemy zabrać ze sobą WSZĘDZIE i są super przekąską
w trakcie lub po ciężkim treningu, gdyż zawierają dużą ilość cukrów prostych, które szybko dodają nam energii :) A w smaku są lepsze niż jakiekolwiek cukierki!


Owoce goji to jeden z bardziej znanych SUPERFOODS. I się nie dziwię, bo po pierwsze są bardzo bardzo zdrowe, a po drugie - możemy je wykorzystać jako dodatek to chyba wszystkiego.
Ja dziś dodałam je do domowej czekolady :)


Chipsy z marchewek - świetna alternatywna dla zwykłych, niezdrowych chipsów.
Idealne i dla dzieci, i dla większych łakomczuchów :) W smaku jednak przeciętne mocno.

Oprócz tego były jeszcze dwa kubki warzyw, które ostatnio Wam pokazywałam i które szczerze bardzo lubię sobie podjeść, gdy łapie mnie nagły głód :)



Więcej o Health Box możecie przeczytać na stronie producenta: http://health-box.pl/




Co myślicie o zawartości tego pudełka? :)

 
e-mail: natalianalepa@o2.pl
 
Pozdrawiam, 
Natalia <3

3 komentarze:

  1. Chipsy z marchewek to może być dobry pomysł :D

    ________________________
    http://bit.ly/2d8Uj2a

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat hummus z suszonymi pomidorami to jedyny jaki lubię :P Co prawda tego z Primaviki nie jadłam, ale pewnie jest smaczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam tę wersję, ale niestety zawartość mnie nieco rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń