czwartek, 18 sierpnia 2016

Sport Definition: Sticks i Bites

Dziś mam dla Was recenzję dwóch bardzo ciekawych produktów od firmy Sport Definition.
Pierwszy z nich to pałeczki z nadzieniem, a drugi to poduszeczki, które wyglądają jak jaśki - nie wiem jak Wy, ale ja te płatki śniadaniowe za dzieciaka kochałam!
I te poduszeczki mi je przypomniały :)


Zarówno sticks jak i bites dostaniemy w kilku smakach, jednak jak dla mnie w każdym najbardziej dominuje smak masła orzechowego (czy ktoś nie lubi masła orzechowego?:). Zawierają białko serwatkowe (z mleka) i ''przyjazny'' rozkład makroskładników.

Bites to właśnie takie poduszeczki, idealne żeby je zalać mlekiem i schrupać jak ulubione płatki.


Poniżej pokazuję ich skład. Nie są do końca zgodne z moją dietą, dlatego nie pozwalam sobie na nie codziennie. Przede wszystkim ja w diecie wykluczyłam orzeszki ziemne (tak, nawet masła orzechowego z nich nie jem!), mąkę graham też. Takie uroki mieć dość mocno zawężoną pulę produktów w diecie haha :) Warto też zaznaczyć, że cała paka tych poduszeczek to tylko 510 kcal :)


Sticks zaś (dwie sztuki) to 150 kcal. Zdecydowanie są jednym z najlepszych ''batonów'' proteinowych, jakie jadłam, a było tego już sporo :) One zaś przypominają mi takie wafelki rurki
z kremem. Bardzo kruche, z delikatnym nadzieniem. Niestety, ze względu na niektóre składniki, też nie jem ich dużo, ale całkowicie zaspokajają ochotę na słodkie i mają przyjaźniejsze makroskładniki niż typowy batonik :)


Kaszka kukurydziana, mąka graham, maltodekstryna....no i orzeszki ziemne...te rzeczy sprawiają, że na co dzień ich nie jem, ale gdy mogę sobie pozwolić to pozwalam!
Bo smak to zdecydowanie 11 na 10!





A Wy lubicie takie smakołyki? :)



 
 
 SNAPCHAT: fitujemy
 
e-mail: natalianalepa@o2.pl
 
Pozdrawiam, 
Natalia <3




4 komentarze:

  1. Dlaczego nie jadasz orzeszków ziemnych i reszty produktów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. orzeszki ziemne to nawet nie orzechy :) tylko rośliny bobowate, a w swojej diecie nie jem strączków. Maksymalnie 1 raz w tygodniu :)

      Usuń
  2. Dla trenujących osób cennym wsparciem może być woda z filtra redox fitaqua - warto poczytać o właściwościach tej wody bo nie jest to po prostu woda ale coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń