poniedziałek, 4 lipca 2016

Hello Slim - pełne 3 miesiące stosowania!

Nie raz, nie dwa, pokazywałam Wam teatox Hello Slim. Pisałam o efektach zarówno na swoim instragramie (i to kilka razy), jak i pojawiła się już na blogu recenzja - KLIK.

Postanowiłam, że powiem Wam o efektach pełnego teatoxu, po trzech miesiącach!
Chcę także zaznaczyć, że to według mnie jeden z nielicznych teatoxów, który bazuje na najlepszych składnikach i to zadecydowało, że wybrałam właśnie TEN. W czasie tych trzech miesięcy dostałam kilka propozycji testowania teatoxów z innych firm - każdej odmawiałam, bo w herbatach
Hello Slim jestem na prawdę szczerze zakochana i nie chciałam nawet myśleć o innych :)


W pierwszej recenzji pisałam już, na czym polega TEATOX. Takie oczyszczenie organizmu to, według mnie, świetna opcja dla wszystkich dbających o sylwetkę i dobre samopoczucie.
Dla mnie te kilka miesięcy były bardzo znaczące - przede wszystkim: przeszłam na redukcję,
a takie oczyszczanie naprawdę jest pomocne. Oczyszczamy organizm z toksyn, nadmiaru wody.

Dodatkowo składniki herbaty są tak dobrane, by: w wersji porannej - podkręcić metabolizm, rozbudzić nas, dodać energii; w wersji na noc - uspokoić organizm, ułatwić zasypianie, wspomóc trawienie. I składniki herbat są całkowicie naturalne :)

Wiem, że wiele z Was skusiło się na ten TEATOX po tym, jak przyznałam, że pomógł mi zlikwidować ''balonik'' z brzucha, uczucie ciężkości, problemy z bulgotaniem w brzuchu.
I wiem, że nie tylko mi pomógł, bo dostaję dużo wiadomości zwrotnych :)

Jest to jedna z przyjemniejszych - ŁAGODNIEJSZYCH form DETOXU, gdyż  nie wyobrażam sobie np. przez tydzień pić jedynie soki (na czym wiele detoxu polega), ale taki teatox, którego herbaty są przepyszne, jest przyjemny, niekłopotliwy...no i efektywny!

I po tych trzech miesiącach - wszystkie dobre efekty się utrzymują!
Nawet kiedy już herbaty mi się skończyły. Jestem pewna, że jeszcze nie raz do tego teatoxu wrócę :)
Ale tego pysznego smaku herbat już mi brakuje niestety.


Czy polecam? TAK!
Czy na trzy miesiące? TAAAK!
Czy było warto? ZDECYDOWANIE! :)




Próbowaliście już tego teatoxu? :)




 
 SNAPCHAT: fitujemy
e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie próbowałam teatoxu, ale jest to masakrycznie zachęcająca opcja! :D Pytanie tylko z jakiej strony kupowałaś produkty? Pierwsze co w google znalazłam to teatox.com gdzie kuracja 28 dni to aż 127 :( Nie ma gdzieś taniej ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.helloslim.pl/ :)

      Usuń
    2. Zamówiłam i wczoraj przyszedł mój 2 miesięczny pakiet :D Jestem właśnie po pierwszym tea day i zapach i smak jest omnomnom! :D

      Usuń