wtorek, 21 czerwca 2016

UŚMIECHNIĘTA DZIEWCZYNA JESTEM ~ WROCLOVE

Takiego wpisu nigdy nie było tutaj :) Tym razem nie będzie treści, informacji...będzie za to kilka zdjęć z przepięknego rynku we Wrocławiu. Jestem w tym mieście codziennie, tutaj żyję, uczę się.
Do centrum jadę ze swojej miejscowości 15 minut, a czekając na powrotny autobus praktycznie już widzę rynek. Pomimo tego wiem, że nigdy mi się on nie znudzi! Byłam już na rynku w niejednym wielkim polskim mieście, ale ten mój, wrocławski, wygrywa z nimi wszystkimi!
Jeśli nie byliście nigdy we Wrocławiu, gorąco polecam!

Ja wyciągnęłam po szkole moją przyjaciółkę na zdjęcia. Kiedyś często robiłyśmy sobie takie sesje.
Martyna robi przepiękne zdjęcia. Tym razem było to bardzo na szybko, telefonem.
Ale taki SPONTAN jest najlepszy! :)
Zakochiwać się we własnym mieście na nowo za każdym razem - bezcenne uczucie.


Przy tym zdjęciu trochę było kombinowania (żałuję, że nie mam fotoszopa!).
Niestety oryginał mi się nie zapisał, wstawiam więc przerobione.
Fontanna na rynku jest przepiękna :)



Próbowałyśmy zrobić zdjęcie jak zeskakuję z fontanny - niestety, nic ciekawego nie wyszło.



Tutaj pewnie patrzyłam na jakieś niezdrowe jedzenie :)


Zawsze warto zajrzeć też w przejścia między kamieniczkami - takie cuda tam są :)






A następnym razem już bardziej treściwie, obiecuję! :)


 SNAPCHAT: fitujemy
e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3

7 komentarzy:

  1. Jaki numer spodni nosisz? 36 czy 38? Cudowne masz nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z miłą chęcią obejrzę nie raz taką sesję, czekam :)
    zgadzam się z koleżanką, śliczna dziewczyna i piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zakochana we wrocławskim rynku, ale niestety nie mieszkam tak blisko Wrocławia. Zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje najpiękniejsze miasto! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze marzyłam, żeby pojechać na spokojnie do Wrocka i go zwiedzić, ale zawsze jestem tam tylko przejazdem :) a widoki przez szybkę i tak był już cudne <3 Pięknie się prezentujesz na zdjęciach! :*

    OdpowiedzUsuń