czwartek, 9 czerwca 2016

Pyszna gotowana kapusta - bardzo proste i niskokalorczyne!

Dziś kolejny suuuperszybki ''przepis'' :) Na coś co uwielbiam i szczególnie teraz, na redukcji, kiedy podaż kalorii nie jest zbyt wysoka, często wykorzystuję. Szczerze mogłabym jeść to codziennie i nie znudzi mi się :) Mam nadzieję, że przyda Wam się taki prosty pomysł! :)
Jest to jeden z najlepszych ''zapychaczy'' podczas odchudzania, na ciągły głód.


GOTOWANA KAPUSTA Z MARCHEWKĄ I KOPERKIEM:
-główka kapusty
-2 średnie marchewki
-garść koperku
-szczypta soli i pieprzu

Kapustę siekamy na drobno, marchewkę obieramy i ścieramy na tarce o grubych oczkach.
Wrzucamy to wszystko do garnka z wodą i gotujemy do miękkości.
Dodajemy posiekany koperek. Zazwyczaj warzywa są miękkie już chwilę po tym, jak woda zaczyna wrzeć. Odcedzamy warzywa i dodajemy przyprawy według uznania.



Smacznego!




e-mail: natalianalepa@o2.pl



Pozdrawiam, 
Natalia <3

5 komentarzy:

  1. Ja lubię podsmażaną, ale może taka też przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię młodą kapustkę, najlepiej z chlebem z masłem, szkoda tylko, że u mnie w domu kapusta taka chyba bardziej obfituje w mięso, niż w inne składniki. Czasem mam wrażenie, że najtrudniej do zdrowych nawyków żywieniowych przekonać własną rodzinkę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mięso jest zdrowe- oczywiście takie z pewnego źródła, ludzie od lat są mięsożercami i nie ma w tym nic złego, minus jest jakość spożywanych produktów, pseudostrach przed tłuszczem i brak warzyw...

      Usuń
  3. Dawno nie jadłam tak przyrządzonej kapusty. W ogóle dawno nie jadłam kapusty, a zawsze byłam jej fanką. Pora powrócić do smaku dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione danie o tej porze roku :) Napewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń