piątek, 3 czerwca 2016

Nowy trening barków - SUPERMOCNY TRENING NA BARKI!

Tym razem mam dla Was wpis z kolejnym moim treningiem. Aktualnie zmieniam trochę plan treningowy i po kolei testuję i układam nowe treningi.
Dziś pora na barki i muszę powiedzieć, że po pierwszym takim treningu pierwszy raz od bardzo dawna czułam takie DOM'sy w barkach!
Więc jeśli nie macie pomysły jak przećwiczyć barki...spróbujcie! :)
W tym treningu stawiam na dużą liczbę serii i powtórzeń, oczywiście z możliwie największymi ciężarami. Taki trening na mięśnie barków jest idealny :) Dużo jest serii łączonych, żeby w pełni wykorzystać czas na treningu. Od razu chcę zaznaczyć, że ćwiczenia są dobrane do mnie - najbardziej koncentruję się na tych aktonach, które mam najsłabiej rozwinięte, nie wykonuję też ćwiczeń, które z różnych względów mi nie odpowiadają. :)


OGNISTE BARKI:
-Wyciskanie hantli nad głowę w siedzeniu łączone z unoszeniem hantli na boki -
5 serii po 8 powtórzeń (I ćwiczenie) i 12 powtórzeń (II ćwiczenie)
-Wyciskanie żołnierskie na suwnicy łączone z unoszeniem sztangi w przód 5 serii po 12 i 12
-Odwodzenie rąk w leżeniu na brzuchu na ławce dodatniej łączone z wyciskaniem na ławce lekko dodatniej 5 serii po 10 i 10
-Arnoldki 5 serii po 10

Po tym wykonuję jeszcze trening bicepsów i tricepsów.
Niby mało, a pali! :)



Dajcie znać, czy skorzystacie! :)




e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3

3 komentarze:

  1. Jest moc ;) Nie skupiam się aż tak bardzo na barkach, ale w przyszłości kto wie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bicek jest! :) Super trening. Na pewno musiało palić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tak mniej więcej wykonujesz ćwiczeń na jednej sesji treningowej i ile czasu on Ci zajmuje ?

    OdpowiedzUsuń