piątek, 24 czerwca 2016

6PAK NUTRITION I LIGHT WHEY: kokosowe i tropikalne I BCAA

Dziś, z tego co czytałam w wiadomościach, długo wyczekiwana przez Was recenzja kilku produktów z firmy 6PAK NUTRITION. ''Sixpaka'' znają chyba wszyscy, którzy interesują się tematami suplementów. Dziś właśnie chciałabym napisać swoją opinię o ich białku o smaku kokos oraz o smaku tropikalnym oraz o BCAA, smak cytryna-kaktus.

Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam!


Różowe szejkery i opaski na rękę - OOO TAK! <3

Jeśli chodzi o białko, zawsze bardzo ważne są dla mnie jakość i smak.
To białko w składzie zdecydowanie nie ma żadnych ''syfów'', które są dodawane do bardzo wielu.
Zawsze dopiero po ocenieniu składu, decyduję się na wybór białka.
Co do smaków - tutaj niestety jestem bardzo wybredna. Wszelkie chemiczne, sztuczne, zbyt słodkie  po prostu mnie odrzucają i wymęczają. Tutaj stał się cud. Smak kokosowy stał się moim absolutnym hitem, ale nie tylko moim. KAŻDY, komu dałam do spróbowania, był zachwycony.
Jak już pisałam na swoim instagramie, nawet mój tato (człowiek raczej starej daty) zaczął podbierać mi tego kokoska i robić sobie szejki! Niestety, dlatego baaardzo szybko mi znika. Smak tropikalny jest w porządku, ale w moje gusta już tak bardzo nie trafia. Zdecydowanie bardziej orzeźwiające, więc na lato i upały powinno się sprawdzić super.
Białko spokojnie daje się wymieszać i świetnie syci. W mojej aktualnej diecie białko piję dwa razy dziennie, więc bardzo zwracam na to uwagę i to się naprawdę świetnie sprawdza.


BCAA z tej firmy zaś to mój ulubieniec już od dawna. Kiedyś kupiłam sobie smak liczi-winogrono
 i dosłownie piłam je prawie nałogowe. Lepsze niż jakikolwiek smak soku.
Tutaj dostałam smak kaktus-cytryna i też był bardzo dobry. Świetna opcja na gorące dni, kiedy takie orzeźwiające produkty po treningu dosłownie ratują życie. Ja spożywam je w czasie treningu, wymieszane z carbo i glutaminą. To dla mnie idealny sposób żeby całkowicie zabić obrzydliwy
smak glutaminy :P Biorę cały szejker (tak, ten piękny różowy) rozrobionych suplementów na trening i naprawdę taka mieszanka dodaje potrzebnej energii. No i jest suuper smaczna :)





Lubicie tę firmę? Znacie ich produkty? :)



Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy
 SNAPCHAT: fitujemy
 
e-mail: natalianalepa@o2.pl
 
Pozdrawiam, 
Natalia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz