niedziela, 22 maja 2016

FIT EXPO i POZNAŃ!

Dziś mała relacja zdjęciowa z tego weekendu z  Fit Expo i Poznania!
Jeśli śledzicie mnie na instagramie, to na bieżąco widzieliście co wrzucam, dziś jeszcze dodam trochę zdjęć z naszego zwiedzania miasta. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam! :)


Na Fit Expo byłam w piątek, na spotkaniu blogerów. Z Wrocławia wyjechaliśmy już w czwartek
i zrobiliśmy sobie długi weekend. W piątek rano po hotelowym śniadaniu, ruszyliśmy na targi.
Tak jak każdy z blogerów, otrzymałam swoją plakietkę. Spotkanie było super, poznałam świetnych ludzi i to mi się najbardziej podobało :)


Jako VIP'y mieliśmy też zagwarantowany katering dietetyczny. Jedzenie było smaczne, ale mi nie do końca podpasowało - zero mięsa, dużo nabiału. Mi najbardziej smakowała polenta z warzywami (zdjęcie poniżej), ale było też tiramisu w wersji light całkiem smaczne :)


Oprócz tego chodziliśmy po stoiskach i razem oglądaliśmy nowości.











Wrzucam też trochę zdjęć z naszego sobotniego zwiedzania Poznania :)







To chyba pierwszy wpis na moim blogu opierający się praktycznie na samych zdjęciach...
Cóż, liczę, że się spodoba! :)



Mój instagram: www.fitujemy.blogspot.com

e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam,
Natalia <3

1 komentarz:

  1. Cudownie było Cię w końcu poznać osobiście :* :*

    OdpowiedzUsuń