poniedziałek, 2 maja 2016

Crivit Pro - dobre buty do biegania w dobrej cenie! + KONKURS!

Dziś wpis z tych, które na moim blogu cieszą się największą popularnością - recenzja!
Na świecznik idą buty do biegania Crivit Pro, które przez ostatnie treningi testowałam.
Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam! :)


Crivit Pro to nowa profesjonalna seria, którą możemy dostać w kolekcji sportowej Lidla.
Ogólnie o samej marce możemy powiedzieć, że to po prostu produkty świetnej jakości, a w niskiej cenie, więc jeśli chcecie zaopatrzyć się w ubrania lub buty na trening, warto zajrzeć do Lidla,
bo na pewno nie wyjdziecie z pustymi rękoma (co chyba każdy sportowiec wie!:).
Buty to koszt około 99 zł, dostępne są modele damskie i męskie.


Są to buty typowo do biegania - zapewniają odpowiednią amortyzację, świetnie wyprofilowane, lekkie. Podeszwa ma odpowiedni kształt i odpowiednią grubość. Całość wykonana bardzo dobrze.
Jeszcze raz zwracam uwagę na podeszwę buta - jest to bardzo ważna sprawa, a tu jest naprawdę świetnie wykonana. Wkładki także są bardzo wygodne, idealnie dopasowują się do kształtu stopy.


Pamiętajcie - biegać można w starym dresie, za dużej bluzie, ale buty koniecznie muszą być odpowiednio dobrane, gdyż tylko wtedy unikniemy dużego ryzyka kontuzji
i narażania swojego zdrowia!


Oprócz biegania, buty te jak najbardziej nadają się na treningi na siłowni. Ja przez tydzień testowałam je na treningach różnego typu i za każdym razem byłam zadowolona :)
Raz nawet wyszłam w nich na trening kiedy na dworze padało - z butami absolutnie nic się nie stało, co utwierdza mnie w przekonaniu co do ich wysokiej jakości! :)



I teraz mam niespodziankę dla Was - KONKURS!

Do wygrania będą właśnie buty Crivit Pro, w rozmiarze 38!

Co zrobić, żeby wygrać?
Konkurs odbywa się na instagramie. Wystarczy, że na swój profil wrzucisz zdjęcie, na którym pokażesz, jak trenujesz i dodasz hasło, które Cię motywuje do aktywności fizycznej.
Konieczne jest dodanie w opisie hasztagu #lidlpolska oraz oznaczenie mojego profilu na zdjęciu (@fitujemy), co pozwoli mi odnaleźć wszystkie zdjęcia konkursowe.
Konkurs trwa od dziś, 02.05.2016 roku, do 10.05.2016 do godziny 23:59.
Wyniki ogłoszę do dnia 12.05.2016 roku na swoim instagramie i blogu, a następnie jak najszybciej przesyłkę z butami wyślę do zwycięzcy.
Wygrywa osoba, której zdjęcie i opis będą najciekawsze. Liczę na pomysłowość! :)




Powodzenia!


 
Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3





1 komentarz: