niedziela, 15 maja 2016

Aktualna suplementacja

Dziś wpis z typu krótko, zwięźle i na temat :)
Dostawałam dużo pytań o moją aktualną suplementację, więc dziś wpis właśnie o tym!


Ilości poszczególnych suplementów, godziny ich spożywania, dostosowuję do siebie.
Rzadko trzymam się zalecanego spożycia, gdyż jest ono bardzo uśrednione, np. na przeciętną osobę dorosłą ważącą 70 kg. A pamiętajmy, jak ważne są nasze osobiste cechy - wiek, wzrost, waga, aktywność, cel.

Aktualnie wygląda to tak:
Przed śniadaniem wypijam 1 porcję bcaa z firmy KFD, a po śniadaniu mój zestaw z firmy ProsperLabs (2 tabletki młodego jęczmienia, 1 tabletka piperyny, 1 tabletka Hair&Nails).


Trenuję po 4 posiłku i rano bcaa wypijam dla lepszej regeneracji.

Po obiedzie (4 posiłek) biorę 2 tabletki młodego jęczmienia, 1 tabletkę piperyny i 1 Hair&Nails - zestaw ten co do śniadania.

Trening zaczynam około 80 minut po treningu.
20-30 minut przed treningiem wypijam przedtreningówkę (aktualnie z KFD), porcję bcaa
 i pół porcji glutaminy (wszystko z KFD).

Trening zazwyczaj kończę około 18:30, bezpośrednio po nim wypijam porcję białka, porcję bcaa
i pół porcji glutaminy.

Taki schemat jest u mnie stały od poniedziałku do piątku. W weekendy, kiedy wykonuję jedynie interwały przed śniadaniem, wypijam jedynie porcję bcaa i glutaminy rano i drugą porcję bcaa
przed snem.


To chyba wszystko!
Mam nadzieję, że taki zwięzły wpis okaże się przydatny :)




 
 
Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3

2 komentarze:

  1. Kurczę, jakoś dużo tego... Ja co prawda nie ćwiczę na siłowni tylko biegam amatorsko, więc to inna bajka, ale łykam wyłącznie L-karnitynę przed treningiem, chociaż też myślałam, żeby może jakieś białko... Z drugiej strony, nie wiem, czy to w moim przypadku potrzebne. Biegam przez godzinę, co drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Trening zaczynam około 80 minut po treningu" ?? :)

    OdpowiedzUsuń