sobota, 2 kwietnia 2016

Przepis na pyszny, zdrowy obiad/kolację: papier ryżowy z mięsem, ryżem i szpinakiem!

Obiecałam, że będzie się u mnie pojawiało więcej przepisów, tak więc dziś taki wpis mam dla Was :)
Tym razem propozycja na obiad lub większą kolację - banalnie prosto i bardzo pysznie, czyli jak zawsze! :) Lubicie papier ryżowy, używacie? Bo dziś właśnie z nim! Naprawdę znowu jest to tak proste danie, że to właściwie żaden przepis a jedynie pomysł.
Danie, które kojarzy mi się ze smakami wakacyjnymi z Turcji.
A dokładnie....



PAPIER RYŻOWY NADZIEWANY MIĘSEM, RYŻEM I SZPINAKIEM Z JAJKIEM SADZONYM:
(dla dwóch osób, porcje można swobodnie zmieniać)
Składniki:
-szpinak mrożony paczka (lub świeży, umyty)
-czosnek 4-5 ząbków
-cebula pół małej główki
-gałka muszkatałowa
-pierś z indyka kub kurczaka 300g
-czubryca czerwona
-ryż basmati 100g (woreczek)
-4 duże sztuki (krążki) papieru ryżowego


Szpinak rozmrażamy i dusimy na patelni, dodajemy czosnek i cebulkę oraz szczyptę gałki muszkatałowej. Ryż gotujemy i przestudzamy woreczek. Mięso kroimy w kostkę, doprawiamy czubrycą i dusimy na patelni. Następnie, zgodnie z zaleceniami na opakowaniu, rozmaczamy papier ryżowy, nadziewamy go szpinakiem, ryżem i mięsem. Na patelni smażymy (najlepiej na oleju kokosowym) jajka sadzone i nakładamy na wierzch całego dania.

Czyli danie typu ''kurczak i ryż trochę inaczej '' :)




Smacznego!

Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy 
Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl 
Pozdrawiam, 
Natalia <3 


2 komentarze:

  1. ja dzisiaj właśnie robiłam mięso mielone z marchewką w papierze ryżowym <3

    OdpowiedzUsuń