piątek, 22 kwietnia 2016

Mam wielkie ręce? Jak ćwiczę bicepsy!

Dziś mam dla Was wpis, do stworzenia którego zainspirowały mnie słowa, które ostatnio usłyszałam na siłowni: ''masz większe bicepsy niż wielu facetów tu ćwiczących!''. Czy taka jest prawda to nie wiem, ale zdaję sobie sprawę, że mięśnie bicepsów to u mnie na pewno mocniejsza partia.
Dodatkowo dostaję o to sporo pytań na instagramie, w tym nawet od mężczyzn.
Uwielbiam je ćwiczyć i podobają mi się te ''kule'', które wyskakują podczas napinania :)
Tak więc dziś zdradzę Wam, jak od dłuższego czasu ćwiczyłam bicepsy i mam nadzieję,
że wpis Wam się przyda!


Bicepsy już od dawna ćwiczę 2 razy w tygodniu. Od dłuższego czasu było to mniej-więcej sposobem, że jeden trening mniejsza liczba powtórzeń, a większy ciężar, a drugi trening większa ilość powtórzeń, a mniejszy ciężar, ale tyczyło się to tylko pierwszego, najważniejszego dla mnie ćwiczenia na bicepsy, które robiłam na obydwóch treningach - uginanie rąk z supinacją nadgarstka (naprzemiennie). W pierwszym treningu wykonuję je po 16 powtórzeń (8 na rękę) w 3 seriach, natomiast w drugim robię je w 24 powtórzeniach (12 na rękę) także w 3 seriach.
Obecnie przy 16 powtórzeniach połowę wykonuję po 12 kg w rękę, a kończę z 10 kg w rękę.
Przy 24 powtórzeniach wykonuję całość po 10 kg w rękę.

CAŁY PLAN:

Wtorek:
-uginanie rąk z supinacją 3x8 8
-uginanie rąk z wyciągiem dolnym 4x12

Piątek:
-uginanie rąk z supinacją 3x 12 12
-uginanie rąk ze sztangą 3x15


Przy następnym planie treningowym na pewno będę musiała wprowadzić kilka zmian w tym planie,
ale ten naprawdę jest dla mnie rewelacyjny - kilka ćwiczeń, chwila czasu, a efekty są! :)



Mam nadzieję, że się przyda!



 
Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3


6 komentarzy:

  1. mięśnie okrągłe, jak.. bochenki? (tak to się mówi?:d) ja również lubie ćwiczyć bicka... nie mam takich efektów, jak ty ( z czego się ciesze, wyglądałabym komicznie z 156cm i bickami większymi od faceta)ale zdecydowanie wole wyciskać niż robić brzuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję podobne ćwiczenia i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo kobieta też musi mieć bicka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bicek jest doskonały1

    OdpowiedzUsuń