poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Dzienny jadłospis na redukcji - niedziela 24.04.2016

Dziś mam dla Was wpis, który już od dawna obiecałam i wreszcie udało mi się go zrealizować.
Tak więc mam dla Was jadłospis z dzisiejszego dnia (niedziela!).
Od razu zaznaczam - jem tak jak lubię, to co lubię i chcę, jest monotonnie - ciągle mięso, mięso, mięso, ale ja tak lubię! :)

W tygodniu moja dzienna kaloryczność posiłków jest wyższa, jednak w niedziele wstaję trochę później, jem 4 główne posiłki i teraz był to dla mnie dzień bez treningu, a w takie dni zawsze jem mniej (tak mam ustawioną dietę).
Podaję ilości składników, ale tak jak mówię, jest to ustawione pode mnie, moją sylwetkę i mój cel.
Wszystko powinno się dostosować do siebie :)


Po przebudzeniu, około 8:20, wypijam szklankę ciepłej wody z cytryną oraz przygotowuję herbatę teatox z firmy HelloSlim (recenzja). Przed śniadaniem wypijam też porcję glutaminy i bcaa.

I POSIŁEK - ŚNIADANIE (około 9:00): Owsianka na mleku sojowym i nutella z awokado

50 g płatków owsianych ze szczyptą cynamonu zalewam na noc gorącą wodą w garnku.
Rano to gotuję i dolewam wodę i pół szklanki mleka sojowego.
Do tego nutella z awokado - miksuję pół awokado, 50 g banana (pół średniego) i łyżeczkę kakao naturalnego.



II POSIŁEK (ok, 12:30): Indyk z brokułami

Ponieważ indyka jem w trzech posiłkach, robię od razu wszystkie na raz. Z mięsa mielonego formuję trzy kotlety (150g, 150g, 100g), doprawiam czubrycą czerwoną. Na suchą patelnię wrzucam pokrojoną cebulkę, po chwili zalewam wodą i wrzucam mięso. Razem duszę wszystko na wolnym ogniu około 15 minut. Pokrojonego brokuła (250g) wrzucam na gorącą wodę i gotuję około 4 minuty.



III POSIŁEK (ok.14:30): Porcja owoców - truskawki

Ten posiłek to coś w stylu mojego zdrowego deseru, porcji owoców, którą jem tylko w niedziele. Wtedy w jednym posiłku nie jem np. porcji ryżu. Tym razem było to 250 g truskawek, a do nich trzy orzechy brazylijskie i 20 g nerkowców.


IV POSIŁEK (ok.16:00): Indyk z ryżem i kapusta kiszona

Podgrzewam wcześniej przygotowany kotlet z indyka, wyciągam z lodówki ugotowany wcześniej ryż (gotuję na kilka dni) i wrzucam go na patelnię. Dolewam troszkę wody, dodaję przyprawy - tym razem papryka słodka i garam masala i duszę, aż ładnie się ryż pokryje. Do tego jem kiszoną kapustę.



V POSIŁEK - KOLACJA (ok. 20:00): Wafle ryżowe i indyk

Przygotowanie tego posiłku zajmuje mi już dosłownie 3 minuty. Podgrzewam ostatniego kotleta, biorę 5 wafli ryżowych i do smaku ukochaną kapustę kiszoną i zjadam od razu! :)
Do tego po kolacji chrupię jedną marchewkę.

Przed snem piję HelloSlim na noc, następnie wodę z cytryną.

W ciągu dnia wypijam jeszcze co najmniej 3 litry wody i kilka herbat - zielonych i ziołowych,
m.in. pokrzywę, czystek. Uwielbiam! :)




Kaloryczność całego dnia to około 1565 kcal (153g białka, 174g węglowodanów i 56g tłuszczy) - normalnie jem około 1720 - 1750 kcal. Ale, jak już mówiłam, dziś spałam trochę dłużej i miałam rest day :) A niezjedzone kalorie nadrobię jutro, kiedy będę potrzebowała dużo jedzonka na mocny trening nóg :)




Mam nadzieję, że Wam się wpis spodoba! :)





 
Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3


7 komentarzy:

  1. Dobrze zrozumiałam? Owoce jesz tylko w niedzielę? A dlaczego tak? :) Ze względu na redukcję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie ! :) codziennie jem porcję owoców ale w niedziele jest ich po prostu trochę więcej :)

      Usuń
  2. Za bardzo kocham owoce by ograniczać się do ich jedzenia tylko w niedzielę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest dowód na to, że żeby trzymać dietę nie trzeba stać pół dnia przy garach. Trzy posiłki przygotowane za jednym zamachem, lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie podwyższasz kcal w dni treningowe? Jesz po treningu dodatkowy posiłek? ?

    OdpowiedzUsuń