środa, 9 marca 2016

Recenzja: Hello Slim TeaTox

Dziś mam dla Was recenzję produktu, o którym zrobiło się ostatnio bardzo głośno...a właściwie całym programie Hello Slim! Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam! :)


Program Hello Slim to dwustopniowy teatox, czyli uwalnianie swojego organizmu z toksyn za pomocą herbat - w wersji na dzień i w wersji na noc.

Wersja na dzień, czyli herbata pita jeszcze przed śniadaniem to sposób na doładowanie się energią, podkręcenie metabolizmu i spalania kalorii.
Drugi stopień to herbata na noc, do wypicia po kolacji, która oczyszcza organizm, koi nerwy i eliminuje wzdęcia.
Teatox trwa 30 dni podczas których pijemy herbatki każdego ranka i wieczora.
UWAGA! Nie są to herbaty na odchudzanie, których reklamy często widać w gazetach i internecie, które mają przyspieszać przemianę materii a w rzeczywistości jedynie rozleniwiają nasze jelita albo dają efekt przeczyszczający. Wręcz przeciwnie, cały ten zestaw świetnie wpływa na uregulowanie przemiany materii, więc jeśli macie z tym problem, gorąco polecam!

Herbaty nie są żadnymi tworami chemicznymi - są z w pełni naturalnych składników, które na co dzień doskonale znamy, a które tutaj połączone są w niezwykłe mieszanki.


Ogromnym plusem jest także wygląd zestawu - cała paczka, jak i pojedyncze herbaty, są bardzo ładnie zapakowane, a to dla mnie zawsze jest ważne :)

Herbatki są bardzo smaczne, chyba jedne z najlepszych, jakie w życiu piłam! Mają krótki czas zaparzania więc nie są kłopotliwe w robieniu, no i szczególnie w te chłodniejsze dni cudownie było się nimi ogrzać :)

Jeśli chodzi o efekty, które zauważyłam u mnie - cóż...teatox naprawdę udany! Pomimo obecnego okresu budowania masy mięśniowej, a co za tym idzie dużo większych porcji jedzenia, cały czas czuję się lekko, nie mam żadnych problemów z trawieniem. Z brzucha znikło wzdęcie i efekt nadmuchanego balonika po posiłku.
Dodatkowo, niesamowicie poprawił się stan mojej cery - zniknęły większe i mniejsze niedoskonałości. To dla mnie świetny dowód, że warto było przeprowadzić taki detox herbatami.
Więc jeśli szukacie dobrego sposobu na oczyszczenie organizmu na wiosnę, gorąco polecam!
Świetne uzupełnienie zdrowej diety i ćwiczeń.



A Wy już próbowaliście teatox'u? :) Dajcie znać!

 

Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3

5 komentarzy:

  1. Myślę, że warte wypróbowania :) do wszelkich detoksów podchodzę podejrzliwie, ale te herbaty brzmią dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nad nim bardzo zastanawiam czy warto - twoja recezja mnie przekonuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ''Z brzucha znikło wzdęcie i efekt nadmuchanego balonika po posiłku.'' Sceptycznie podchodzę do takich suplementów,ale czytając to jedno zdanie wiem że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się nad tą herbatką zastanawiałam i przekonujesz mnie coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń