poniedziałek, 21 marca 2016

Przykładowe posiłki na redukcji

Dziś wpis z przykładowymi posiłkami na redukcji, gdyż o taki post było bardzo dużo próśb.
Nie będzie on jakiś odkrywczy - na redukcji jem to samo co na masie, tylko w mniejszych ilościach
i może trochę innych kombinacjach. Na instagramie też pokazuję wiele moich propozycji, więc jeśli po tym wpisie dalej będzie Wam mało, to zapraszam też tam :)


Gramatura danych produktów jest dostosowana do mnie, więc nie będę jej podawać. :)

Śniadanie:
to u mnie zawsze ukochana owsianka, zmieniam tylko dodatki do niej. Obowiązkowy jest u mnie jakiś owoc - np. małe jabłko, a dziś były to truskawki. Płatki owsiane zalewam na noc gorącą wodą, a rano dodaję jeszcze trochę mleka roślinnego - takie śniadanie jest przepyszne i długo nie odczuwam po nim głodu,a  to dla mnie ważne, bo w tygodniu śniadanie jem zazwyczaj o 6 rano.


W tygodniu kiedy chodzę do szkoły, drugi i trzeci posiłek jem poza domem. Nie mam czasu na zbytnią finezję i wielkie uczty wtedy, dlatego zazwyczaj jem odpowiednią ilość wafli ryżowych z jakimiś warzywami np. marchewkami, ogórkami. Większość kalorii ''zostawiam sobie'' na wieczór, żeby w posiłkach okołotreningowych móc zjeść jak najwięcej.


Po powrocie ze szkoły, około godziny 16 jem obiad. Zawsze jest to źródło węglowodanów złożonych, np. kasza jaglana, jęczmienna, makaron żytni, do tego białko w postaci mięsa z indyka
i zdrowe tłuszcze (najczęściej ukochane masło orzechowe). Dodatkowo trochę warzyw np. ostatnio ukochałam ogórki kiszone i obiad gotowy!



Po treningu mój posiłek to w pierwszej kolejności, jeszcze w szatni, białko wymieszane z glutaminą, kreatyną i bcaa, do tego kawałek banana. Natomiast po powrocie do domu zjadam pełny posiłek i zawsze są to węglowodany złożone, spora ilość mięsa i trochę warzyw.



To tyle! Mam nadzieję, że wpis Wam się przyda! :)


Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3

6 komentarzy:

  1. U mnie też owsianka wjeżdża praktycznie codziennie :) nie przepadam jakoś za modnymi ostatnio śniadaniami bt i nie umiem się nimi najeść jak starą, dobrą owsianką

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przeprosiłam się z kaszami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to wszystko ładnie wygląda:) i truskawki!! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za inspirację! :) Ja powoli ciemne bułki na śniadanie chcę zostawić na rzecz owsianki lub omletów :)
    Zapraszam również do odwiedzenia mojego bloga :)
    http://przesungranice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na sniadanie, na zmianę wchodzi omlet lub owsianka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń