wtorek, 1 marca 2016

Przepis na najlepszą wołowinę na świecie! Burger wołowy z czubrycą

Dziś mam dla Was przepis na absolutnie najlepszą wołowinę na świecie, jak z resztą już mówi tytuł:)
Tym razem z czubrycą czerwoną, której jestem ostatnio absolutną fanką.
Zapraszam!


Czubryca czerwona ma wyrazisty, mocny smak, hamuje rozwój niektórych gatunków drożdżaków
 i bakterii. Ma działanie rozkurczowe i pobudzające do pracy układ pokarmowy dodatkowo ochrania wątrobę i jest polecany przy wzdęciach i kolkach.


Składniki:
-wołowina mielona (u mnie 150g)
-cebula (pół główki małej)
-czubryca czerwona szczypta


Na rozgrzaną patelnię wrzucamy pokrojoną drobno cebulkę. Po chwili zalewamy ją kilkoma łyżkami wody i dusimy. Mięso ugniatamy z czubrycą i formujemy w płaską kulę. Wrzucamy na patelnię i na malutkim ogniu dusimy. Z mięsa na pewno wycieknie trochę tłuszczu, bo jest to dość tłuste mięso.
Później przewracamy na drugą stronę i dalej dusimy. W razie potrzeby można dolać jeszcze troszeczkę wody. Mi duszenie zajmuje zazwyczaj około 10-15 minut.




Smacznego! :)


Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy 
Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl 
Pozdrawiam, 
Natalia <3 


4 komentarze:

  1. Takie proste, a na pewno mega smaczne :D
    Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o czubrycy :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Przysięgam...nie wejde na Twojego bloga nigdy po 22 :P teraz umrę z głodu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam czubrycy i jestem bardzo ciekawa smaku! :) Uwielbiam wołowinę w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń