niedziela, 21 lutego 2016

Produkty, które jem codziennie!

Chociaż na półkach sklepowych mamy dostęp do tysięcy bardzo różnych produktów, mam kilka takich, które jem dokładnie codziennie. Jakie to są? Dlaczego? O tym w dzisiejszym wpisie! :)



1. Płatki owsiane - jem je praktycznie codziennie na śniadanie, bo owsianka to dla mnie idealne rozpoczęcie dnia. O samych płatkach robiłam kiedyś wpis :) Rewelacyjne źródło węglowodanów i można z nimi kombinować na milion sposobów.

2. Awokado - praktycznie za każdym razem miksuję je z bananem i kakao na zdrową ''nutellę''. Awokado to jeden z najlepszych superfood, więc polecam je każdemu :) Idealne źródło tłuszczy w diecie.

3. Banany - dzięki nim mam świetny poziom potasu! Dla mnie jest to najlepszy ''dosładzacz'' i chyba mój ulubiony owoc :)

4. Nerkowce - moje ulubione orzechy, a wiadomo, że orzechy są niesamowicie zdrowe :) Garść orzechów dziennie to dla mnie obowiązek (przyjemny!) :)

5. Mięso z piersi indyka i wołowina - moje dwa ulubione rodzaje mięsa, a jako sportowiec białko czerpię głównie z mięsa. Indyk nie jest tak pakowany hormonami jak kurczak, a wołowina to jeden z najlepszych budulców mięśni.

6. Kasza jaglana i kasza jęczmienna - moje dwie ulubione kasze :) Jaglaną mogłabym jeść codziennie, ale ponieważ zbyt obciąża nerki, jem ją 3-4 razy w tygodniu, a w pozostałe dni kaszę jęczmienną. Tak mi jest też najwygodniej ugotować kilka woreczków kaszy na kilka dni, rzadko podmieniam ją na makaron żytni :)

7. Duuużo warzyw - wszystkich! No może oprócz brukselki, której nie mogę przełknąć. Poza nią, kocham każde warzywa i jem je dosłownie w kilogramach każdego dnia! :) Do mięsa dodaję przecier pomidorowy, a do każdego posiłku są albo warzywa na patelnię, albo sałatka. Podstawa zdrowia! :)



A jakie są Wasze ulubione produkty? Dajcie znać! :)


Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3


6 komentarzy:

  1. We wszystkich 7 punktach mam tak samo! :D

    A tu jest mój blog, jeśli masz ochotę to zapraszam do zerknięcia :)
    http://przesungranice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I oczywiście dodaję blog do obserwowanych, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę o jedzeniu nie czytać, bo potem dostaję większego apetytu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie z wymienionych uwielbiam :) Tylko mimo uwielbienia do płatków owsianych nie mogę ich spożywać ze względu na problemy trawienne :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj kaszę Bulgur- jeśli lubisz jaglankę, na pewno Ci zasmakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie obowiązkowo codziennie płatki owsiane i chlebek razowy lub graham :) http://laurahealthycooking.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń