czwartek, 18 lutego 2016

Mięśnie nie rosną? Dlaczego? - 3 podstawowe błędy

Ćwiczysz, ćwiczysz...mijają miesiące, a mięśnie w żaden sposób nie chcą urosnąć. Dlaczego tak się dzieje?
Dziś o 3 podstawowych błędach w budowaniu masy mięśniowej, zapraszam! :)




3 BŁĘDY W BUDOWANIU MASY MIĘŚNIOWEJ:

1. Jesz za mało - aby zbudować mięśnie, konieczna jest nadwyżka kalorii. Nie musi być to dodatkowe 1000 kcal od Twojego zapotrzebowania, najlepiej jest to dostosować indywidualnie. Nie warto jest się bać, że przytyjesz - chcesz zbudować te mięśnie, czy nie? :)

2. Ćwiczysz zbyt często i zbyt ciężko - codzienne ćwiczenia, jeśli nie jesteśmy zawodowymi sportowcami, nie są dobrym pomysłem. Optymalna ilość to 3-5 treningi w tygodniu. Mięśnie muszą odpoczywać, żeby urosły, a nadmierne obciążanie ich na treningu może spowodować zbytnie zniszczenia ich,

3. Zaniedbujesz regeneracje - regeneracja to bardzo ważna część treningu, bez niej nie możemy oczekiwać pięknych przyrostów. Najlepszą formą regeneracji jest oczywiście sen,  u każdego w zależności od wieku i indywidualnych czynników.



Bardzo proste, a niestety często o tym zapominamy :)
Mam nadzieję, że się przyda! :)


Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam, 
Natalia <3

3 komentarze:

  1. Och rośnie nam tu w oczach prawdziwa umięśniona siłaczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbrew pozorom regeneracja jest równie ważna co trening :)

    OdpowiedzUsuń