poniedziałek, 8 lutego 2016

Rzeźbienie sylwetki - 5 podstawowych zasad

Wpisy typu ''5 zasad'' cieszą się u mnie na blogu dużą popularnością, więc dziś mam dla Was właśnie taki wpis - tym razem o rzeźbieniu wymarzonej sylwetki. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam! :)



5 ZASAD RZEŹBIENIA SYLWETKI:


1. Odpowiedni bilans kaloryczny - kiedy chcesz budować mięśnie, nie możesz mieć cały czas ujemnego bilansu kalorycznego. Natomiast jeśli Twoim celem jest spalanie tkanki tłuszczowe, dzienny bilans musi wychodzić ujemny. To jest to, o czym kiedyś mówiłam, że nie da się iść w prawo i w lewo jednocześnie.
Natomiast dobrze skomponowana dieta i regularna aktywność fizyczna naprawdę pozwala pięknie wyrzeźbić sylwetkę, bez zbędnego tłuszczu.

2. Praca nad słabymi partami - niektórzy mają dobry gen do nóg, inni do rąk albo pleców, a inni nie mają go.
Jeśli jakaś partia mięśniowa wyraźnie u nad odstaje i nie chcę się rozwijać, powinniśmy jej poświęcić więcej czasu i np. zamiast jednego treningu w tygodniu na nią, wykonywać dwa, zwiększyć objętość treningową lub intensywność.

3. Powinniśmy dbać o całe ciało - a nie jak niektórzy faceci na siłowni ćwiczący tylko zestaw dyskotekowy, a kobiety tylko nogi i brzuch. Nam, kobietom, też przydadzą się piękne ramiona, a facetom mocne nogi :)

4. O swoją sylwetkę dbamy nie tylko treningami i dietą, ale także, w bardzo dużym stopniu, odpowiednią regeneracją. Sen jest najlepszą formą regeneracji i to on pozwala nam działać na wysokich obrotach w ciągu dnia! Każdy ma inne potrzeby co do niego, ale średnio mówi się, że 7-8 godzin to minimum.

5. CZAS...to mówię zawsze i wszędzie! Wymarzona forma, sylwetka, to coś na co najczęściej pracujemy latami, zależnie też, jakie kto miał podstawy. Czasami dostaję wiadomości, dlaczego po miesiącu zdrowego odżywiania i treningów nie ma ktoś abs na brzuchu...I co wtedy odpowiedzieć? :) ''Heeej, ja już 4 lata nad tym pracuję! :)'' ! Pamiętaj, że gdyby to było takie łatwe, to każdy by to miał... :)





Mam nadzieję, że się przyda! :)





Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl



Pozdrawiam, 
Natalia <3

2 komentarze:

  1. Ja mam abs tylko w samochodzie, a na brzuchu to muszę jeszcze nad tym trochę popracować;) Najważniejsze aby była motywacja do ćwiczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokladnie! Zgadzam sie z Toba w 100%. :)

    OdpowiedzUsuń