wtorek, 26 stycznia 2016

Przepis na najbardziej sycące śniadania na świecie: Owsianka z siemieniem!

Moja miłość do owsianek jest wielka i bezgraniczna, ale jeśli jesteście na moim blogu już trochę dłużej, albo śledzicie mojego instagrama, na pewno to wiecie :)
I dziś mam dla Was przepis na kolejną owsianę! Tym razem będzie to najbardziej sycąca owsianka na świecie. Dosłownie! Gwarantuję, że po takim śniadaniu głód długo nie będzie Wam dokuczał :)
A owsianka sama w sobie jest przepyszna i banalnie prosta do wykonania, aż ciężko to nazwać ''przepisem'':)



Składniki (ilość dobieramy pod siebie, ja orientacyjnie podaję, ile czego użyłam dla siebie):
-pół szklanki (50g) płatków owsianych
-szczypta cynamonu
-pół szklanki mleka - u mnie migdałowe
-łyżeczka (10g) siemienia lnianego zmielonego
-wybrany owoc - u mnie banan, i inne dodatki - np. słonecznik

Wykonanie:
Płatki mieszamy z siemieniem i zalewamy na noc w garnuszku gorącą wodą trochę ponad poziom płatków, dodajemy szczyptę cynamonu. Rano gotujemy i dodajemy mleko, ewentualnie wodę. Zagotowujemy, dodajemy wybrany owoc i ozdabiamy.
Gotowe! :)

Cały sekret tej owsianki to połączenie płatków i siemienia, które świetnie ''skleja'' konsystencję, a po odstaniu kilku godzin przez noc robi się z tego przyjemny ''kleik'' :)




Lubicie takie owsianki? Dajcie znać na dole! :)






Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3

14 komentarzy:

  1. uwielbiam owsianki zrobione na wszelaki sposób <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka to zdecydowanie jedno z moich ulubionych śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kcal jesz zazwyczaj na sniadanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się zmienia w zależności od tego, co jem później jeszcze :)
      około 400-500 kcal

      Usuń
  4. Ostatnimi czasy pokochałam owsianki, więc chętnie zrobię Twoją wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owsiankę, wersję z mielonym lnem odkryła moja mama i mega ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianka to tak niefotogniczne jedzenie a takie zdrowe i pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianka z siemieniem ♥ ja wrzuciam jeszcze chia i jem na 2 śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się przejadłam owsianka i teraz przerzuciłam się na jaglankę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie jak smakuje to..siemię .. :P nazwa jest sama w sobie powalająca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Owsiankę mam w planach jeść częściej :) Ale do tej pory jak już jadłam to właśnie z takimi składnikami jak napisałaś lub zamiast siemienia dodawałam nasiona chia - spisują się równie dobrze, polecam spróbować :)
    Ściągnę za to patent z namaczaniem na noc, bo tego jeszcze nie próbowałam, chociaż słyszałam parę razy :)

    http://przesungranice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń