czwartek, 14 stycznia 2016

5 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD MOJEJ DIETY

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić pięcioma najważniejszymi zasadami, którymi kieruję się w swoim codziennym odżywianiu i które sprawiają, że czuję się świetnie każdego dnia, a na treningach mogę dawać z siebie wszystko i widzę tego efekty, a więc gorąco zapraszam! :)



MOJE 5 ZŁOTYCH ZASAD:

1. Nie obżeram się, ani nie głodzę - moje posiłki mają taką objętość, abym w pełni się nimi najadła.
A ponieważ mam wyliczoną ilość węglowodanów, białka i tłuszczy do każdego posiłku, dojadam zawsze warzywami, których jem naprawdę bardzo dużo.

2. Pilnuję rozkładu makroskładników - każdego dnia wieczorem wpisuję w aplikację MyFitnessPal wszystkie zaplanowane na następny dzień posiłki i dopasowuję, aby pasowały do mojego rozkładu, dzięki czemu w pełni kontroluję, co jem i jak to na mnie wpływa.

3. Największa podaż kalorii przypada u mnie okołotreningowo -czyli najwięcej kalorii zjadam w posiłku przed i w posiłku po treningu. W tym pierwszym zawsze dominują węglowodany i tłuszcze, w drugim węglowodany i białko.

4. Piję bardzo dużo wody i herbat - na każdym treningu wypijam przynajmniej 1 litr wody, codziennie po przebudzeniu kilka szklanek wody i szklankę ciepłej wody z cytryną (to też wieczorem).

5. Omijam produkty wysoko przetworzone i takie, które mi nie służą, a dietę opieram na produktach, które lubię i po których czuję się dobrze - m.in. od pół roku nie jem nabiału i czuję się świetnie. Zauważyłam, że strasznie wychładzał mój organizm, co szczególnie rano i w chłodniejsze dni nie było dobre. A żywność przetworzoną omijam z wiadomych przyczyn. Natomiast swoją dietę opieram na kaszach różnego typu jako główne źródło węglowodanów, a białko czerpię w większości z mięsa dobrej jakości - wołowina i indyk oraz jaj. Dodatkowo dużo zdrowych tłuszczy - awokado, pestki, nasiona i orzechy, które goszczą u mnie także codziennie.




A jak wygląda to u Was? Mamy podobne zasady? :)



 Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy 


Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3

4 komentarze:

  1. U Ciebie takie zasady jak u mnie :) Wazne zeby czuc sie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i logiczne :) też staram się je stosować

    OdpowiedzUsuń
  3. I prawidłowo!
    Ja też staram się jeść z głową, jedzenie ma być paliwem dla mojego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobnie :) Jednak obecnie nie liczę kcal i makro ;)

    OdpowiedzUsuń