środa, 2 grudnia 2015

Trening kształtuje charakter

Tak...trening to robi. To nie jest tylko złapanie torby i pójście na sale! To jest coś więcej. Dużo dużo więcej.
Każdy trening to walka z samym sobą. Ze swoimi słabościami! Bo tak naprawdę jedyną osobą, jaka może Ci naprawdę przeszkadzać w realizacji marzeń, jesteś Ty SAM. Tak Ty. Bo nie chcesz.
Bo jakbyś chciał, to byś to robił! O czym mówię?
Zapraszam do przeczytania dzisiejszego INNEGO WPISU!


Bardzo często spotykam się z opiniami, nie wiem jak Wy, że wszyscy trenujący na siłowni, to puste ''karki'', bez jakichkolwiek ambicji, nafaszerowani testosteronem jak kurczaki na rosół.
Jeśli w ten sposób do jednego gara mają być wkładani, to cóż...ja też taka jestem. I połowa osób czytających mojego bloga.

A dlaczego ludzie, którzy tylko siedzą na kanapie przed TV i skarżą się, że ich życie jest beznadziejne, nic nie zrobią? Dlaczego nie chcą zauważyć, że ci wszyscy trenujący...każdy się potyka...ale zawsze wstają!


To nie jest tylko kark z siłowni...To może być człowiek, który jest niezwykle inteligentny. Zdobywa wiedzę cały czas, uczy się na błędach, osiągnął już bardzo wiele, czego efekt może stanowić forma...ale się nie poddaje! To nie jest tylko biegacz....Ten człowiek poświęca się dla tego, co kocha. Zamiast siedzieć i milion razy przeglądać facebooka, on niezależnie od pogody idzie na trening.

Bo trening uczy. Uczy tego, żeby nigdy się nie poddawać. I NIE BAĆ SIĘ porażek. Bo te zdarzają się każdemu. Nawet mistrzowie popełniają błędy, przecież wszyscy jesteśmy ludźmi...

Nie powiem ''tylko'' ludźmi, bo według mnie lepiej pasuje - AŻ ludźmi.
Bo coś zostaliśmy stworzeni. A ja uważam, że tym czymś mają być wielkie rzeczy.

Jeśli nie jesteś w stanie sobie wyobrazić, ile zyskasz podczas każdego treningu,
pomyśl...że przecież nic nie stracisz! A chyba warto zaryzykować? Dla marzeń, dla spełnienia, dla siebie!

Może Ci się wydawać - nie chce mi się iść na trening, co mi da ten jeden raz, kiedy tak bardzo mi się nie chce? - DA CI BARDZO WIELE! Właśnie w takich momentach powinieneś wiedzieć, że to najlepsza pora na trening. Bo to Twoje ciało o niego się domaga, Twoja dusza.

Nie bój się potu i zadyszki! Przekraczaj swoje granice komfortu!  ~ moje dwie najważniejsze zasady treningowe. Sprawdzą się u Ciebie?



Mam nadzieję, że wpis się przyda :)







Kontakt: e-mail:natalianalepa@o2.pl


3 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu zauważyłam - i doszłam do wniosku, że owszem trening kształci i buduje nasze mięśnie i ciało, ale w pierwszej kolejności kształtuje i buduje nasz charakter. Największa walka to walka sama ze sobą. I jak ja uwielbiam ze sobą wygrywać :D. Z nikim tak mi się dobrze nie rywalizuje jak z samą sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. od zawsze mówiłam że siłownia kształtuje charakter
    człowiek w wielu sytuacjach jakoś inaczej reaguje, mogę mieć cały dzień zły, a wchodzę na sale i jakoś to wszystko po mnie spływa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Sport nie tylko kształtuje nas od zewnątrz ale także i wewnątrz. Stajemy aię silniejsi fizycznie jak i psychicznie :*

    OdpowiedzUsuń