czwartek, 31 grudnia 2015

Postanowienia na 2016 rok

Nowy rok=nowe możliwości! Właśnie z takim nastawieniem wchodzę w 2016 rok.
Ten rok był dla mnie niezwykłym okresem zmian, nowości...ale o tym napiszę w podsumowaniu roku, które pojawi się na dniach :)


Zanim zaczniemy zapisywać datę z 6 na końcu, myślę, że warto założyć sobie pewne cele.
Niektórzy śmieją się z postanowień noworocznych, twierdząc, że i tak nikt w nich nie wytrwa, ja jednak myślę i jestem pewna (!) że może być inaczej.

Nie chodzi mi o to, żeby każdy został sezonowcem i już 2 stycznia wykupił karnet na siłownię, na którą przez miesiąc pójdzie dwa razy. Ale może jeśli potrzebujesz dobrego kopa motywacji, nowy rok nim jest? :)

Warto swoje cele, postanowienia, marzenia na 2016 rok zapisać - w ten sposób o nich nie zapomnimy :)

MARZENIA=CELE!

MOJE CELE NA 2016 ROK:

1. Kontynuować treningi, jak teraz. Treningowo nie mogę sobie nic zarzucić, jedynie może troszkę więcej kardio po treningu siłowym robić :) Na pewno chciałabym bardziej rozbudować nogi, pośladki, barki i bicepsy. A na lato ładnie zredukować, żeby móc cieszyć się swoją możliwie najlepszą formą w życiu :)

2. Dalej pilnować zdrowej diety, robić cheaty, dzięki którym moja głowa jest spokojna i jeść to, co mi smakuje. No może będę dalej się starać przekonać do ryb, żeby w końcu je polubić!

3. Na wakacje zwiedzić nowe miejsce (prawdopodobnie Zakynthos!) i znów się zakochać w kolejnym zakątku świata (tak jak w Bodrum). Chciałabym też na kilka dni pojechać do Warszawy, bo byłam w niej tylko raz i to przez dwa dni (ale za to na obradach Sejmu jako pani poseł!), a myślę, że stolicę trzeba znać :)
Poza tym, planuję wreszcie na dłużej odwiedzić mojego brata we Francji, który mieszka dwie godziny od Saint Tropez i przeżyć wyprawę życia.

4. Spędzać więcej czasu z moimi rodzicami - niestety, przez szkołę, naukę i treningi nie mam praktycznie w ogóle czasu wolnego, więc nie mogę być z nimi tyle, ile bym chciała.
A także więceeeej być z moją miłością i przyjaciółmi! <3

5. Rozwijać jak najlepiej mojego bloga i instagrama - mój mały świat! Naprawdę pozwala mi to się odciąć na chwilę od całego świata :)

6. Jak najlepiej zakończyć tę klasę liceum. Na semestr mam średnią około 5,1 i na koniec roku też chciałabym być zadowolona, więc bardzo się staram o to :)

7. Wrócić do rysowania - kiedyś to była moja ogromna pasja, ale jakoś zapomniałam o tym i czasami mi tego bardzo brakuje.




Siedem postanowień...sami oceńcie czy to dużo czy mało.
A jakie są Wasze? :) A może lepiej nie zdradzać, żeby nie zapeszać? :)



Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy 



Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl



Pozdrawiam, 
Natalia <3

18 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji swoich postaniwien :* Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że do zrealizowania to wszystko, więc życzę powodzenia :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedem to całkiem przyzwoita liczba :) A jeśli zamierzasz kontynuować to, nad czym pracowałaś w tym roku, to spełnienie tych postanowień nie powinno być dla Ciebie problemem :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby Twoje postanowienia się spełniły, a myślę, że to bardzo realne :)
    Przyjemnego roku 2016 :*

    A! i zaproszenie do mnie nadal aktualne :D Pamiętaj, że mieszkam chwilkę od dworca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! <3 Tobie też przyjemnego! :*

      Hahh, dzięki, pamiętam! <3

      Usuń
  5. Życzę Ci, aby 2016 był równie dobry, a nawet lepszy od 2015! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę Ci, by postanowienia zostały zrealizowane, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe plany na nowy rok, mam nadzieję, iż uda się je wszystkie zrealiozwać. Wszytskiego co najlepsze w nowym roku !

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci, żeby wszystko udało się zrealizować! :*

    OdpowiedzUsuń