środa, 9 grudnia 2015

Motywacja: Progres mięśni bicepsów

W dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Wami jednym z moich sposobów motywowania się. Jest to chyba jeden z najbardziej znanych sposobów - porównywanie zdjęć ''PRZED" i ''PO'', czyli zdjęć z różnych okresów naszego życia. W tym wpisie ''pochwalę'' się zdjęciami bicepsów, bo ostatnio takie stare zdjęcie przypadkiem zobaczyłam na dysku, więc postanowiłam je wykorzystać.
Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam! :)

O swoich ulubionych ćwiczeniach na bicepsy pisałam niedawno, znajdziecie wszystko z zakładce > Trening :)




Pierwsze zdjęcie wykonane w grudniu 2013 roku, drugie to stan aktualny.

Progres? To oceńcie sami, ja jednak jestem absolutnie zadowolona i dumna z siebie!
Jest to też dla mnie dowód, że naprawdę widać efekty, choć z dnia na dzień nie zauważamy zmian, to jednak one są. Dlatego stale trzeba pracować! TYLKO CIĘŻKA PRACA DAJE EFEKTY!




Co myślicie o takich wpisach? Dajcie znać!





Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl



Pozdrawiam, 
Natalia <3

6 komentarzy:

  1. Piękny progres! Urósł i pięknie się wyciął :) Nic tylko ćwiczyć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Progres jest zdecydowanie :) Nie tylko biceps, ale i bark ładnie zaokrąglony i domniemuję, że triceps też się wyrobił, bo widać, że w jego miejscu jest "treściwiej" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje ciało przeszło OGROMNĄ metramorfozę od czasu kiedy tu zaglądam (czyli prawie od początku instnienia bloga :*) Trzymaj sie 💪💪💪 Świetny progres :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Progres jest i to duży ! Jestem pod wrażeniem nie tylko ze względu na bicka, ale ogólnie na wszystko <3 jesteś moją wielką idolką i inspiracją :* dajesz mnóstwo motywacji ! Tylko tak 3maj! :* Kocham Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zmiana! :) Aż chce się biec i ćwiczyć bicka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie :) Mój przypomina obecnie ten z Twoje pierwszego zdjęcia, z 2013 roku, więc jeszcze sporo pracy przede mną, ale będę cierpliwie czekać na efekty :)

    OdpowiedzUsuń