sobota, 14 listopada 2015

Przepis na: Czekoladowe naleśniki gryczane

Odpowiadając na wszystkie prośby i pytania, jakie pojawiały się na moim instagramie, wstawiam Wam przepis na absolutnie najlepsze, idealne i banalnie proste naleśniki gryczane CZEKOLADOWE <3
Super super zdrowe i niesamowicie pyszne! Jeśli szukacie właśnie takich smaków, zapraszam!
Jak dla mnie śniadanie idealne, które zapewnia świetny humor na cały dzień :)




Składniki:
-1 jajko
-pół szklanki mąki gryczanej
-ok. pół szklanki wody gazowanej
-1 łyżeczka kakao
-cynamon, wedle uznania, u mnie 1 płaska łyżeczka

-dobry tłuszcz do smażenia, u mnie olej kokosowy

Nadzienie - najlepsza nutella z awokado:
-pół banana
-pół awokado (mocno dojrzałego, miękkiego!)
-1 płaska łyżeczka kakao naturalnego


Składniki na ciasto wszystkie mieszamy razem, ja robię to z pomocą blendera (jeśli ciasto wychodzi zbyt gęste, dodaję więcej wody). Wlewamy porcjami na rozgrzaną patelnię, ja jako tłuszczu do smażenia używam oleju kokosowego (polecam!).
Z podanych ilości wychodzi mi 5-6 naleśników.
Jako nadzienie u mnie najczęściej jest pyszna, zdrowa czekolada z awokado.
Wszystkie składniki blenduję razem i smaruję naleśniki. Zawijam i zajadam!

Smacznego <3



Całe danie ma:
476 kcal
18 g białka
60g węglowodanów
18g tłuszczy








Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3

22 komentarze:

  1. Mmmm na pewno sa pyszne...musze je zrobic :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nalesniki gryczane mmm pycha <3 ostatnio zrobiłam klasyczna wersje bez kakao :D a jako nadzienie był szpinak z fetą, krem daktylowy i masło orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe danie razem z nutellą?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zbieram przepisy, żeby zacząć powoli odzwyczajać mojego Naznaczonego od nadmiaru nabiału i glutenu, a że on jest wzrokowcem to im coś lepiej wygląda, tym łatwiej to zjada ;) dzięki za kolejny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się przyda! pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Ile naleśników zawiera jedna porcja ?
    A przepis sam w sobie genialny ♥
    http://swiatyoffie.blogspot.com/ ! <- Zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gryczanych jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm muszą być pyszne :)

    http://smillingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a w te kalorie wliczyłaś tez nadzienie ? czy same ciasto

    OdpowiedzUsuń
  10. a w te kalorie wliczyłaś tez nadzienie ? czy same ciasto

    OdpowiedzUsuń
  11. a w te kalorie wliczyłaś tez nadzienie ? czy same ciasto

    OdpowiedzUsuń