wtorek, 17 listopada 2015

Liebster Blog Away - kolejna nominacja!

Dziś mam dla Was kolejną odsłonę Liebster Blog Away, tym razem nominację dostałam
od Liebie ist Fur Alle Da, za co bardzo dziękuję i pozdrawiam! <3

Zabawa ta pojawiała się u mnie na blogu już kilka razy, wiec jeśli nie wiecie o co w niej chodzi lub chcecie zobaczyć poprzednie odpowiedzi, wyszukajcie sobie wcześniejsze wpisy (wystarczy wpisać w wyszukiwarkę na blogu nazwę zabawy).

A tymczasem zapraszam na kolejną porcję pytań!




1. Ulubiony gatunek muzyczny i dlaczego?
Nie mam takiego...słucham bardzo różnych gatunków, zależnie od nastroju i czasu:)
2. Ulubiony artysta płci męskiej ?
Aktorzy to także artyści więc...Orlando Bloom, Bradley Cooper, Brad Pitt, Adam Sandler, Antonio Banderas.
3. Ulubiona artystka płci żeńskiej?
Angelina Jolie (jako Lara Croft<3), Salma Hayek, Jennifer Lopez.
4. Ulubiony zespół dzieciństwa?
Ich Troje! Miałam kilka ich płyt i słuchałam przez cały czas.
5. Tekst piosenki który ma/miał dla Ciebie najważniejsze znaczenie ?
Szczerze nie mam pojęcia, rzadko w ten sposób rozważam teksty piosenek (odpowiedź niezaliczona?:D).
Na pewno coś o walce...ale większość utworów niestety ma bardzo płytkie teksty.
6. Pytanie dla obu płci- który artysta, artystka pociąga Was fizycznie, psychicznie i ogólnie jest dla Was Boginią/ Bogiem seksu ?
Hahhahahha <3 Chyba nie mogę odpowiedzieć na to pytanie! Ups... :D
7. Najlepsza przeczytana książka w życiu i dlaczego?
Trylogia Pauliny Simons o losach Tatiany i Aleksandra, pierwsza część ''Jeździec Miedziany'' i dwie następne części. Moja absolutna miłość, po prostu uwielbiam! Pięknie opisany wątek miłosny, okrucieństwo wojny, życie z ZSRR...Przy żadnej książce tyle nie płakałam! W niektórych działach łzy lały się strumieniami - bardzo oczyszczające! <3
8. Lubisz słuchać radia ? Jak tak to dlaczego i jakiej najczęściej stacji?
Słucham go tylko w samochodzie, bo nigdzie więcej nie mam jak. Stacja jest mi obojętna, ważne, żeby leciały kawałki, które lubię :D
9. Byłaś/eś kiedyś na koncercie ? Jak tak to na czyim byłaś/eś pierwszy raz ?
No kilka razy byłam...choć jakoś wielką fanką chyba nie jestem. Pierwszy raz byłam chyba na występie Feel w Hali Stulecia we Wrocławiu jakoś 8 lat temu i całkiem mi się podobało! :)
10.Jaki według Ciebie jest najlepszy film tego roku?
Rzadko chodzę do kina i raczej nie jestem na bieżąco, także ciężko mi coś konkretnego odpowiedzieć.
Ostatnio widziałam film ''Marsjanin'' i był naprawdę świetny, więc gorąco polecam! :)
11. Preferujesz koty czy psy?
Mój kot...to moje ulubione zwierzątko, ale odkąd mam małego owczarka niemieckiego (oprócz niego mam też dorosłego) to jakoś zaczęłam się bardziej oswajać z psami :)


A JA TU TROSZKĘ ZMIENIĘ ZASADY ZABAWY <3 ponieważ we wcześniejszych wydaniach nominowałam już chyba prawie wszystkich, tym razem zadaję jedno pytanie, ale o odpowiedź proszę każdego! <3 Piszcie w komentarzach, bardzo chętnie poczytam! :)
 -Co uważasz o obecnym BUM na świat fit? Uważasz, że to popadanie ze skrajności w skrajność?-




 Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy 



Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam,
Natalia <3

12 komentarzy:

  1. Ha, ja też zostałam nominowana, odpowiedziałam - nawet nominowałam, ale niestety mało kto odpowiedział :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy niestety widzi nominacje od razu ;/

      Usuń
  2. Przyznam, że "BUM na świat fit" jak to napisałaś, w ogóle mnie nie dotyczy, bo bronie się przed nim rękami i nogami. Mam w towarzystwie kilka osób zakręconych, ale sama nie wiem jak zacząć i od czego. Uwielbiam czytać takie blogi jak Twój, ale z drugiej strony sama boję się w jakikolwiek sposób zmienić swoją sytuację, a od dwóch lat odkąd mam siedząca pracę, ze zdrowiem i figurą coraz gorzej. Bardzo podobały mi się Twoje wpisy odnośnie Twoich ulubionych ćwiczeń, ale byłaby wdzięczna za jakieś proste gify, albo krótkie filmy instruktażowe, bo niestety chociaż dobrze się to czyta, to osobie takiej jak ja ciężko sobie to wyobrazić.
    PS.Mogłabyś dodać więcej zdjęć sowich zwierzaków, uwielbiam psy, a szczeniaki owczarka niemieckiego są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba od razu rzucać się na fitnessy, ale warto odnaleźć dla siebie jakąś aktywność! :)
      z filmikami raczej kiepsko, bo nie ma kto mnie nagrywać, ale jak wpiszesz nazwę ćwiczenia w google to na pewno wyskoczą filmiki instruktażowe (sama tak robię :)).
      A o zdjęcia zwierzaków na pewno się postaram! <3

      Usuń
  3. Niezaliczoną odpowiedź również zaliczam :D Dzięki również :) Nie uważam bum na bycie fit za popadanie ze skrajności w skrajność. Niestety( ale bardziej stety) ten bum się mnie tyczy, bo zaczęłam trochę rozsądniej jeść...mniejsze ilości..bo ćwiczenia nawet 30 minutowe 3 razy w tygodniu zawsze ze mną były. I ja równiez jak przedmówczyni..zmieniła mi sie trochę praca i więcej siedzę niż np stoję gdzie odczuwany jest ból w dole pleców. Mam nadzieję że ten szał dalej będzie trwał, bo że sport to kontuzje i urazy to wiadomo, ale przynosi więcej korzyści niż negatywnych rzeczy. Tak jak więcej wypadków jest na lądzie niż podróżując samolotem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super uf! :D zgadzam się, oby ten dobry bum jeszcze trwał i trwał, żeby coraz więcej ludzi przekonało się do sportu!

      Usuń
  4. Ja się z jednej strony cieszę na to bum. Cieszę się, że ludzie zaczynają sobie zdawać sprawę z tego, że powinno się zdrowo odżywiać i ćwiczyć. Jednak to zależy od każdego z nas jak bardzo go to pochłonie. Na szczęście widzę wiele osób, które po prostu to polubiły i nie popadają w żadną skrajność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oby jak najwięcej takich osób było - nie ze skrajności w skrajność, a tylko zdrowe podejście <3

      Usuń
  5. Myślę, że "BUM na świat fit" to fajna sprawa dla osób od dawna chcących zmienić swoje życie na zdrowsze, jest to dla nich ogromna motywacja. :D Z drugiej strony irytują mnie osoby, które ulegają modzie fit tylko po to, aby być na czasie. ;/ Miejmy nadzieję, że tych pierwszych będzie coraz więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bum na fit wciągnęło i mnie. Powiem Ci ,że cieszę się z tego ,schudłam 7 kg -dzięki zdrowemu podejściu do diety i odrobinką ćwiczeń. To nie musi być skrajność ale fit z głową. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - fit z głową! Także pozdrawiam <3

      Usuń