wtorek, 3 listopada 2015

LashVolution - Efekty kuracji

Wreszcie wreszcie wreszcie! Wreszcie mogę Was zaprosić na podsumowanie kuracji do rzęs LashVolution z pokazaniem efektów! O samym produkcie i efektach po 1 miesiącu stosowania, robiłam wcześniej wpisy:
O PRODUKCIE - KLIK
EFEKTY PO 1 MIESIĄCU - KLIK
a po wersję mówioną zapraszam na mojego YT! :)
Strona producenta - http://lashvolution.pl/

UWAGA! O serum LashVolution możecie przeczytać także w bazie opinii o lekach i kosmetykach: https://www.znamlek.pl/lashvolution-5389.html

I KOLEJNA NIESPODZIANKA!
Listopad to miesiąc darmowej dostawy LashVolution - nie ma na co czekać!

Dziś jednak mam dla Was efekty pełnej kuracji...i już nie przedłużam i od razu się chwalę!


Myślę, że tego porównania już nie trzeba opisywać!

Pierwsze zdjęcie wykonane na początku sierpnia, w dzień rozpoczęcia kuracji, drugie jest aktualne, po prawie 12 tygodniach kuracji. Samo stosowanie produktu jest bardzo proste, a nałożenie serum trwa dosłownie kilka sekund, o czym już mówiłam we wcześniejszych wpisach.


Rzęsy niesamowicie urosły, co wyraźnie widać. Stały się dużo grubsze, mocniejsze i całkowicie przestały wypadać. Kiedyś przy robieniu demakijażu wypadało mi po kilka jakże cennych rzęsek, aktualnie ten problem całkowicie znikł. Rzęsy stały się bardzo symetryczne i dopiero teraz mam wrażenie i jestem pewna, że są prawdziwą oprawą dla oczu! Zawsze marzyłam o firance długich rzęs i ją mam :)
Poza tym zyskały zdrowy blask i mocniejszy kolor. Obecnie odstawiam już tusz do rzęs, ponieważ uważam, że jest on mi teraz zbędny :) A NAWET przestałam malować kreski, ponieważ oczy mają już wystarczająco mocną oprawę i nie chcę, żeby coś z nią konkurowało! Fakt, jak teraz zmieniłam swój makijaż , bardzo zadziwia moich znajomych, które są przyzwyczajeni do tego, że zawsze i wszędzie miałam kreski na oczach. A dzięki takiemu skrótowi w make up'ie, mam też dużo więcej czasu rano.


Efekty zauważyli także moi bliscy! Moja mama ciągle powtarza, że mam rzęsy na 2 km, a od przyjaciółki usłyszałam, że wypiękniały mi oczy :) Dodatkowo ostatnio w sklepie ekspedientka się mnie spytała, jakiego tuszu do rzęs używam czy to sztuczne (a nie miałam pomalowanych) :)



JA JESTEM W 100% ZAKOCHANA W TYM SERUM! I na pewno kupię kolejne opakowania.

Myślę, że będzie to też idealny prezent dla mamy, babci, siostry... chyba muszę złożyć hurtowe zamówienie! :)



Jak Wam się podobają efekty? Dajcie znać!


Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy 


Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3


10 komentarzy:

  1. Efekt jest spektakularny, rzęsy są dwa razy dłuższe i o wiele gęstsze, zazdroszczę takiej falbanki, chociaż sama też mam się czym pochwalić :P :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzęsy! Chyba sama skuszę się na to serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, u Ciebie efekt faktycznie jest spektakularny! :) moje rzęsy nie wyglądają źle i chyba trochę boję się możliwych skutków ubocznych takich odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wyglądają spektakularnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzęsy! ;))
    Może kiedyś się skuszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Właśnie zamówiłam! :) Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt niesamowity! Po prostu brak mi słów, mogę chyba tylko powiedzieć, że zazdroszczę i muszę zdecydowanie więcej poczytać o tym produkcie :) Zawsze byłam zadowolona z moich rzęs, ale widząc teraz, jakie można zdziałać z nimi cuda...

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt super.
    Też zaczęłam używać ale wczoraj. Zobaczymy jakie będą efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A na początku nie wypadały ci rzęsy tak tydzień w czasie kuracji ?

    OdpowiedzUsuń