sobota, 21 listopada 2015

Aktualna suplementacja

Ponieważ dostałam wiele próśb o wpis z moją aktualną suplementacją, na taki właśnie dziś Was zapraszam!
Liczę, że Wam się przyda!



PRZED TRENINGIEM:

Kreatyna -  jabłczan kreatyny z Trec'a, 1 porcja
BCAA - z SportDefinition, 1 porcja
Beta Alanina - z BioTech USA, 4 tabletki
HMB* - z Fitness Authority, 4 tabletki

PO TRENINGU:

Kreatyna -  jabłczan kreatyny z Trec'a, 1 porcja
BCAA - z SportDefinition, 1 porcja
Glutamina - z Fitness Authority, 1 porcja

BIAŁKO - Izolat z Fitness Authority, 1 porcja

+ raz dziennie 1 tabletka Nutrition Hair Formuła z Fitness Authority


*na temat HMB wiem, że głosy są podzielone, cóż, jak na razie chcę przetestować i zobaczymy :)




Jeśli chcecie żebym o czymś napisała dokładniej, dajcie znać w komentarzu! :)






Kontakt - e-mail: natalianalepa@o2.pl



Pozdrawiam, 
Natalia <3




12 komentarzy:

  1. No, troszkę tego masz :) Kiedy na moim biurku pojawiło się BCAA, rodzice nieco zaniepokojeni zaczęli wypytywać, co to, a co dopiero, gdybym posiadała taki arsenał ^^ Podejrzewam jednak, że skoro już zaczęłam, to na BCAA nie poprzestanę, bo ciekawość weźmie górę. Na razie jednak muszę poszukać mojej motywacji do treningów, bo gdzieś zniknęła, zawalona uczelnianymi obowiązkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też wszystko przez ciekawość! OJJ! Motywacja nie może zniknąć! Bo jak nie my to kto?! :)

      Usuń
  2. ja aktualnie stosuję tylko BCAA, ale zastanawiam się nad Kreatyną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kreatynę chyba nawet bardziej polecam niż BCAA :)

      Usuń
  3. Nie za dużo tego? Ja nawet białko odradzam, jeśli ktoś nie jest zawodowcem, nie startuje w zawodach... Mocno obciążasz organizm. Pomyśl o witaminie D jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym to robić zawodowo i w pierwszych zawodach wystartować na początku 2017 roku, więc tak naprawdę już nie długo :) A na razie wszystko testuję i póki czuję się rewelacyjnie i wyniki badań mam idealne, myślę, że nie ryzykuję :)

      Usuń
  4. Te Quest Bar'y są faktycznie tak dobre, jak wszyscy mówią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W smaku są rewelacyjne, konsystencja tylko jest nietypowa bo bardzo zbita :)

      Usuń
  5. Widzę, że i Quest Bar się pojawił, jak smakuje? :) Nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jadłam dwa smaki - masło orzechowe i podwójna czekolada i oba były pyszne :)

      Usuń