wtorek, 10 listopada 2015

3 ulubione ćwiczenia na: BICEPSY

Mojej ulubionej serii ciąg dalszy! Dziś zapraszam Was na odcinek o naszych ukochanych bicepsach! :)





Jeśli nie widzieliście poprzednich wpisów z tej serii, wszystko znajdziecie w zakładce ''Trening''!


Bicepsy ćwiczę 1 raz w tygodniu i w żadnym planie nie miałam tego inaczej. Na tak małe mięśnie mi to wystarcza, choć, nie powiem, są one dla mnie ważne i chciałabym je mieć lepiej rozwinięte.
Dlatego podczas ich trenowania bardzo mocno koncentruję się na ich jak największej pracy i dokładnej technice ćwiczeń.

MOJA ZŁOTA TRÓJKA NA BICEPSY:

1. Uginanie ramion z supinacją naprzemiennie - najprostsze ćwiczenie, do którego dodana jest supinacja, czyli obrót nadgarstka. Łatwo mogę tutaj kontrolować ciężary i ''bezboleśnie'' przeprowadzać progres. Technika nie jest trudna, ale trzeba pamiętać o maksymalnym spinaniu mięśni i robieniu w pełnym zakresie ruchu. W ostatnim planie wykonywałam 3 serie po 12 powtórzeń.

2. Uginanie ramion podchwytem z wyciągiem dolnym - albo w wersji jednorącz, albo w wersji dwie ręce na raz, i tak i tak uwielbiam robić! Ciągłe spięcie mięśnia przekłada się na jego szybkie zmęczenie. 
Obie wersje robiłam zawsze w  3 seriach po 10-12 powtórzeń.

3. Podciąganie w podporze na TRX - myślę, że nie jest tak oczywiste jak poprzednie, jednak dla mnie to najlepsze ćwiczenia na całkowicie dobicie bicepsów! Zamiast całkowitego zejścia do dołu, cały czas wykonuję powtórzenia na maksymalnym spięciu bicepsów, w każdej chwili kontrolując ich pracę.
Zazwyczaj wykonuję w 3 seriach, po ile dam radę powtórzeń.





A Wy lubicie ćwiczyć bicepsy? :)





Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3

11 komentarzy:

  1. Jaki ciężar obecnie na biceps ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie zapomnę, jaka byłam podjarana, kiedy w miejscu moich nicepsów zaczął kształtować się biceps ^^ Wspomniane przez Ciebie ćwiczenie na TRX, niby tak niewinnie wyglądające, a jednak rzeczywiście daje w kość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nicepsy hahahhaha :D ale miałam tak samo więc wiem wiem <3

      Usuń
  4. Też uwielbiam supinację i wyciąg dolny :) dzisiaj robiłam podciąganie podobne jak na trx z zamiarem dobicia pleców, ale faktycznie mega czułam bicki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc mam też spore bicepsy ale nie jestem pewna czy je lubię :)

    OdpowiedzUsuń