środa, 28 października 2015

WYNIKI KONKURSU HAIRVITY!

Tak się cieszę, że mogę się już z Wami podzielić wynikami konkursu, który, przypominam, trwał na moim instagramie do niedzieli, a do wygrania była trzy miesięczna kuracja Hairvity!

O samej kuracji Hairvity, którą miałam przyjemność testować i recenzować, pisałam już dwa razy i robiłam o niej filmiki, więc gorąco zapraszam także na mój kanał na YT!


A teraz najważniejsza informacja z tego wpisu...

Trzy miesięczna kurację Hairvity wygrywa...@vajola_style (https://instagram.com/vajola_style).

Pozwolę sobie wrzucić link do konkursowego zdjęcia: https://instagram.com/p/8-s_ilrG3E/?taken-by=vajola_style . Polecam przeczytać opis, który także był częścią zadania - ja się czułam, jakbym dokładnie czytała swoje myśli! Pięknie napisane!

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział! Zdjęcia i wszystkie opisy były rewelacyjne, a wybór jednej pracy, która ma wygrać, niezwykle trudny :)



Pozdrawiam i obiecuję, że to nie ostatni konkurs na moim blogu! :)


Mój instagram: www.instagramcom/fitujemy


Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3

1 komentarz:

  1. Gratuluję zwyciężczyni! Opis do zdjęcia był naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń