czwartek, 15 października 2015

MEGA KONKURS! Wygraj 3-miesięczną kurację Hairvity!

Dziś mam dla Was ogromną niespodziankę! Razem z firmą Hairvity, przygotowaliśmy dla Was konkurs!

O tym, czym jest ta kuracja, mówiłam już na blogu dwa razy:
Pierwsze wrażenia - KLIK
Efekty miesięcznej kuracji - KLIK
Robiłam także filmiki i wstawiałam na instagrama zdjęcia efektów, a przyszedł czas, żeby móc się tym małym cudem do włosów podzielić z Wami! :) Strona producenta - http://www.hairvity.pl/



KONKURS

Do wygrania jest 3-miesięczna (!) kuracja Hairvity, o wartości 157 zł.

Zasady są bardzo proste:
1. Musisz na instagramie obserwować profil Hairvity - https://instagram.com/hairvity_official/
2. Wstawiasz na instagrama zdjęcie swoich włosów (selfie, czy każdego innego rodzaju) i odpowiadasz w opisie na pytanie ''Za co kochasz swoje włosy?''. Koniecznie dodaj hasztag #hairvity i na zdjęciu oznacz profil Hairvity i mój. To bardzo ważne i musisz wykonać wszystkie te czynności! Samo zdjęcie, bez odpowiedzi na pytanie, albo odwrotnie - opis, bez zdjęcia, nie będą brane pod uwagę. Praca ma spełniać wszystkie warunki.
3. Konkurs trwa do 25.10.2015 roku, do godziny 23:59. Zdjęcia dodane po tym czasie nie będą brane pod uwagę.Wyniki ogłoszę najpóźniej do tygodnia po zakończeniu konkursu.
4. Osoba, która wygra, otrzyma 3-miesięczną kuracją tabletkami Hairvity, które firma wyśle jej na wskazany przez nią adres (oczywiście na koszt firmy). Zwycięzca jest jeden i wybieram go ja, w porozumieniu z firmą Hairvity.

Jakie zdjęcia mają szansę? :)
Wszystkie, które pokażą, że kochacie swoje włosy i dbacie o nie. Bardzo ważna jest dla mnie odpowiedź na pytanie! :)


Kochani, liczę na Was!
Nagroda zachęca, więc czekam na Wasze zdjęcia i odpowiedzi!
Powodzenia! <3

7 komentarzy:

  1. Czy wiesz coś na temat tego czy hairvity jest wegańskie?

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym momencie żałuję, że nie założyłam jeszcze konta na Instagramie :D Niemniej jednak mocno trzymam kciuki za wszystkie osoby biorące udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń