piątek, 9 października 2015

Liebster Blog Award - nominacja od Kingi Emigrantki

Ponieważ dostałam kolejną nominację do zabawy Liebster Blog Award, odpowiadam na wyzwanie i dziś właśnie na taki wpis Was zapraszam! :) 
Tę nominację otrzymałam od Kingi z bloga http://kingaemigrantka.blogspot.com/
za co bardzo dziękuję! :) I proszę mi wybaczyć, że tak długo się do tego zbierałam (niestety, moja doba nie chce się wydłużyć z tych 24 do 30 godzin i ciągle mi brakuje czasu:P)



Jeszcze raz kilka słów, na czym polega to wyzwanie:
 „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania, które otrzymałam od Kingi i moje odpowiedzi:

 1. Co skłoniło Cie do założenia i prowadzenia bloga, czy zastanawiałaś się kiedyś, aby porzucić to zajęcie?

Nakłoniły mnie moje przyjaciółki, ale trochę im to zajęło hihiii :) Nie, nigdy nie chciałam przestać blogować.

2. Góry czy morze? Gdzie najchętniej spędzasz wakacje?

 
Morze! Szczególnie w jakimś ciepłym kraju... :) Gdzie cały dzień mogę spędzać nad basenem albo na plaży, a wieczory i noce na spacerach promenadą.

  3. Romantyczna kolacja w restauracji, czy wspólne gotowanie z partnerem? Co preferujesz i dlaczego?

Czasami jedno, czasami drugie! Co by nie było nudy :) Choć romantyczna kolacja kojarzy mi się raczej z winem, krewetkami, ogólnie wykwintnym jedzeniem. Ja jednak wolę cheata w formie pizzy czy naleśników!


4. Jesteś rannym ptaszkiem, czy wolisz długo spać?

Ranny ptaszek! Spanie do 10 to dla mnie męczarnia!


5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia codziennego i co wzięłabyś ze sobą na bezludna wyspę ? (max. 3 rzeczy, nie osoby)


 Jedzenie, sztanga, szczoteczka do zębów? Bardzo ciężko powiedzieć! :D
Jedzenie żeby przeżyć, sztanga to pasja, a zęby myję najlepiej po każdym posiłku i nie potrafię inaczej :D

6. Jak radzisz sobie z niepowodzeniami i porażkami? Masz swój własny sposób na radzenie sobie z nimi?

Rozmawiam o tym z rodzicami, bliskimi. Oni zawsze mnie rozumieją i potrafią poprawić humor w kilka sekund. A jeśli chcę się wyżyć - pod sztangę marsz! :)



7. Gdybyś mogla zostać bohaterem książkowym, którego wybrałabyś i dlaczego?


Percy Jackson? Hermiona? Kolejny ciężki wybór :)
Percy Jackson, ponieważ uwielbiam ten postać, zarówno w książce, jak i w filmie. 
Podobnie z Hermioną, do której jestem podobna pod względem przemądrzania się hahh! :)


8. Jak najchętniej odpoczywasz?


Na siłowni! :) Nigdzie nie potrafię się lepiej zrelaksować :) Takie całkowite odcięcie od rzeczywistości.
 
9. Jakimi trzema cechami opisałabyś swój charakter?



Uparta, ambitna i wrażliwa.
 
10. Lubisz wspominać i oglądać się za siebie, czy raczej patrzysz do przodu i nie rozczulasz się nad tym co było i minęło?

Lubię wspominać, ponieważ są rzeczy, które mnie w pewien sposób kształtowały i o których nigdy nie chciałabym zapomnieć. Ale cały czas patrzę do przodu, nie chcę żeby mnie w życiu coś minęło :)



MOJE PYTANIA:
1. Czy wyobrażasz sobie teraz porzucić zdrowy styl życia?
2. Co uważasz za największą zaletę regularnych treningów?
3. Jak walczysz ze swoimi słabościami?
4. Jaka jest pierwsza rzecz, na którą zwracasz uwagę u innych?
5. Lubisz pracować w grupie czy jesteś raczej indywidualistą?
6. Wymarzony zawód z dzieciństwa?
7. Lubisz zwiedzać i poznawać nowe miejsca?
8. Co jest dla Ciebie idealnym początkiem dnia?
9. Uważasz siebie za osobę otwartą na nowe znajomości?
10. Jakie jest Twoje motto na każdy dzień?


I nominuję KAŻDĄ OSOBĘ, która chce wziąć udział w naszej zabawie :) I czekam na odpowiedzi! :)




Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy 

                                                  Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl 

Pozdrawiam, 
Natalia <3

10 komentarzy:

  1. Widze ze ty tak jak ja jestes rannym ptaszkiem :) Po co mam marnowac caly dzien :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dziękuje serdecznie za to ze wzięłaś udział w zabawie i odpowiedziałaś na moje pytania :) pytanie 11 umknęło Ci :) fajnie odpowiedziałaś na pytania, udanego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rezczywiście, ale ja roztrzepana jestem! przepraszam :) nawzajem miłego <3

      Usuń
  3. Zawsze fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego!
    Też jestem rannym ptaszkiem, więc przybij piątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tego, że wstajesz tak wcześnie.. :D
    Założyłam dzisiaj bloga. Chciałabym Cię zaprosić.
    better-for-myself.blogspot.com

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączyłam się do zabawy :)

    fit-life-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, ze odpowiadałyśmy na te same pytania!

    OdpowiedzUsuń