niedziela, 25 października 2015

Krata na brzuchu? 46 kg vs 57 kg!

W dzisiejszym wpisie zapraszam Was na małe zestawienie zdjęć, które mogą nie jedną osobę zdziwić.
Na pewno wszyscy słyszeliśmy, że żeby na brzuchu była widoczna krata, musimy przeprowadzić mocną redukcję i spalić tkankę tłuszczową. Hej! Ja się z tym nie zgadzam. Owszem, tkanka tłuszczowa może nam mocno mięśnie zasłaniać, ale redukcja to nie wszystko! Dowód? Zdjęcia poniżej!


Zdjęcie po lewej wykonane rok temu na wakacjach. Wtedy już od jakoś 3 lat ćwiczyłam po 6 razy w tygodniu, brzuch codziennie po nawet 30 minut! Od około marca do sierpnia, kiedy to zdjęcie zostało wykonane, schudłam z 57 kg do 46 kg.

Zdjęcie po prawej wykonane kilka dni temu, kiedy już od ponad pół roku brzuch ćwiczę ''tylko'' 3 razy w tygodniu, po max. 10 min. Waga obecna 57 kg.





I co myślicie o takiej zmianie? :) Wnioski każdy może sam wyciągnąć! :)






Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3

10 komentarzy:

  1. Dużo osób uważa, że chude jest piękne. Nie zgadzam się z tym. Poza tym widać, że o niebo lepsze efekty sa po racjonalnym podejściu do tematu ;) ja sama kiedy byłam chuda nie miałam widocznych mięśni brzucha nawet jeśli miałam niższy %bf niż teraz więc doskonale Ciebie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna zmiana, tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jest genialnie, nie ma co dużo gadać :) dobrze, że masz teraz rozsądne podejście

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawy brzuszek zdecydowanie ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprawa jest widoczna :), a racjonalność zawsze zwycięży z przesadnymi staraniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że o niebo lepiej wyglądasz na zdjęciu po prawej :) Powiedziałabym wręcz, że bardzo apetycznie :) Sama teraz "łapię masę", trochę to tłuszczyku, trochę mięśni, ciekawa jestem, jak to będzie wyglądało, kiedy zredukuję tą tłuszczykową warstwę :) Na razie jednak mi do tego nie spieszno, no chyba że uda mi się gdzieś wcisnąć choć odrobinę cardio :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale różnica... zdecydowanie na plus zmiana, wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Wyglądasz o niebo lepiej teraz!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń