sobota, 31 października 2015

3 ulubione ćwiczenia na: KLATĘ!

Ta seria chyba zostanie moją ulubioną :) Dziś zapraszam Was kolejny wpis ''3 ulubione ćwiczenia na'' i tym razem będzie o klatce piersiowej! Bo, jak pewnie wszyscy wiemy, kobiety na siłowni ćwiczą wszystko...
nie tylko nogi i brzuch, ale także klatę...:)
Trenować należy całe ciało, nie jedynie wybraną przez siebie partię mięśniową.
Tylko w taki sposób otrzymamy piękną, proporcjonalną sylwetkę!




Klatkę trenuję raz w tygodniu i raczej nie planuję tego zmieniać, ponieważ nie jest ona dla mnie priorytetem, a taki jeden trening absolutnie wystarcza :)


MOJA ZŁOTA TRÓJKA:

-Wyciskanie sztangi na ławce prostej lub dodatniej - czyli chyba najbardziej podstawowe ćwiczenie.
Mamy wiele możliwości wariacji, więc raczej nie powinno się szybko znudzić. Ważne, aby wykonywać pełny ruch, a nie jedynie machanie sztangą gdzieś w górze, bez opuszczenia do klatki i rozciągnięcia mięśnia.
Ja akurat preferuję robić na maszynie Smitha, ponieważ czuję się tam pewniej i bezpieczniej z ciężarami ;)
A przy robieniu po prostu sztangą, nie ma kto mnie w razie W asekurować. Ale to już wedle uznania, ja jednak tutaj stawiam na bezpieczeństwo (głos w głowie mi tak mówi;). W aktualnym planie robię 3 serie po 10 powtórzeń, powoli, bardzo mocno dopinając mięśnie.

-Przenoszenie hantla za głowę - uwielbiam! Niesamowicie czuję przy nim pracę klatki (a później przez kilka dni ból mięśni!:), technicznie idzie mi nawet lepiej niż wydawało by się najprostsze wyciskanie sztangi, a po zrobieniu go naprawdę zawsze wiem, że mięśnie są już zmęczone :) 3 serie po 15 powtórzeń i klata płonie!<3

-Rozpiętki na maszynie Butterfly - dla mnie idealne ćwiczenie na koniec treningu klatki, dzięki temu, że jest na maszynie, mogę bezpiecznie trochę poszaleć z ciężarem (dobra technika jednak przede wszystkim!) i  dobić te mięśnie. 12 powtórzeń x 3 serie i już nic więcej do szczęścia mi nie trzeba :)





A jakie jest Wasze ulubione ćwiczenie na klatę? Czy wszystkie Kobitki pamiętają, żeby ją ćwiczyć? :)





Mój instagram: www.instagram.com/fitujemy 



Kontakt: e-mail: natalianalepa@o2.pl



Pozdrawiam, 
Natalia <3

7 komentarzy:

  1. Dipsy na poręczach! Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętamy o klatce! :D Moje ulubione to chyba pompki na poręczach i przenoszenie hantli nad głowę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam rozpiętki :) i sztangę na płaskiej, na skośnej nie cierpię :) jakoś nie przepadam za suwnicą Smitha i przez to też mam problem z progresem obciążenia, bo nie ma mnie kto asekurować :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stricte samej klaty nie ćwiczę, męczę ją razem z innymi partiami podczas treningu funkcjonalnego :) Bez wątpienia jednak wiem, co to są zakwasy na klacie. Ała!

    OdpowiedzUsuń