poniedziałek, 7 września 2015

Najlepsze kosmetyki: Odżywka do rzęs LashVolution - Efekty po miesiącu stosowania

Nie mogłam się doczekać, aż wreszcie zrobię ten wpis! Minął już miesiąc, odkąd używam serum do rzęs LashVolution, czas więc na podsumowanie pierwszych efektów! Zapraszam!
Wersja mówiona tego wpisu na moim kanale na YT - KLIK :)

serum do rzęs LashVolution

Maksymalne efekty widoczne są po 8-12 tygodniach kuracji, ale producent zapewnia, że już po pierwszym miesiącu pierwsze efekty będą na pewno zauważalne. Strona producenta - http://lashvolution.pl/.
Więcej o samym produkcie przeczytacie -TUTAJ, oraz zapraszam na filmik o nim -  KLIK.

Jak to wygląda teraz u mnie?

Serum do rzęs LashVolution

Efekty
Muszę przyznać, że już jestem absolutnie zachwycona! A co dopiero będzie po pełnej kuracji!
Jak widać na zdjęciu, rzęsy są na prawdę dużo dłuższe, ale też mocniejsze, ciemniejsze, gęstsze, grubsze i kompletnie nie wypadają przy demakijażu, a kiedyś po każdym znajdywałam na waciku po kilka rzęs!
Oraz, co dla mnie jest bardzo ważne, malowanie rzęs przestało być katorgą, a stało się prawdziwą przyjemnością! Kiedyś ciągle narzekałam, że moje rzęsy są słabe, krótkie i strasznie asymetrycznie rosną i przygoda z każdym tuszem, nawet takim za 150 zł, i tak kończyła się źle, bo nie dało się ich ładnie pomalować.Teraz o tym problemie zapomniałam! Mogę używać każdej maskary, o dowolnym kształcie szczoteczki, a rzęsy i tak wyglądają naprawdę ładnie. Pięknie się układają, rosną bardzo równo i są niezwykle pięknie podkręcone. Jestem dosłownie zakochana, bo dla mnie to prawdziwa nowość!

Jak stosowałam?
Według zaleceń na opakowaniu, jeden raz dziennie, wieczorem, po dokładnym demakijażu, serum nakładałam na górną linię rzęs. Aplikacja jest bardzo prosta i zajmuje dosłownie mniej niż 10 sekund.


Co dalej?
Aktualnie został mi jeszcze jeden miesiąc kuracji, więc będę dalej codziennie stosować serum i już nie mogę się doczekać efektów! Za dwa miesiące pojawi się kolejny wpis i filmik, więc wyczekujcie!

Czy polecam?
Takie efekty już w połowie kuracji to chyba największy argument na TAK dla tej odżywki i już nie muszę mówić nic więcej! Absolutnie zachwycona, polecam każdemu! :)


Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia <3

5 komentarzy:

  1. O, faktycznie są dłuższe, może nie jakoś mega, ale jak na tylko miesiąc stosowania to jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo urosły, jednak rzęsy to rzęsy i nie będą rosły 1 cm na miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne efekty. Sama stosowałam Long4Lashes i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń