czwartek, 24 września 2015

Moje ulubione produkty w ostatnim czasie

Co warto jeść? Z czego komponować posiłki?... Takie pytania pojawiają się w wiadomościach bardzo często, dlatego dziś wychodzę naprzeciw i tworzę wpis, w którym chciałabym Wam przedstawić produkty, które ja ostatnio najczęściej jem i które gorąco polecam, aby włączyć do swojej codziennej diety.
Zapraszam! :)



1. Płatki owsiane - poranek bez owsianki to już chyba byłby niemożliwy poranek jak dla mnie! Owsiankę jem praktycznie codziennie, choć przynajmniej 1 raz w tygodniu staram się zjeść coś innego. Moja ulubiona owsianka: płatki owsiane z dodatkiem cynamonu na noc zalewam w garnku gorącą wodą do poziomu płatków, rano dolewam mleko sojowe i gotuję. Płatki są cudownie zbite, gęste, a cała owsianka przepyszna.
I od razu mam energię na dłuuugi dzień! :) Wpis o płatkach (prawie sprzed roku!) - KLIK

2. Ryż basmati i jaśminowy - po prostu uwielbiam ryż w smaku. Te dwa są moimi faworytami. Na jeden posiłek zjadam pół woreczka, a drugie pół często zostaje w lodówce na drugi dzień. Wtedy go duszę na patelni, podlewam mlekiem sojowym i dodają kurkumę - PYSZNE <3


3. Kasza jaglana - szczególnie lubię ją na zimno, w zbitej formie. Nie dość, że bardzo zdrowa, to jeszcze można z nią wyczarować wiele pysznych dań!

4. Awokado - to jeszcze w temacie śniadania. Do owsianki obowiązkowo jem nutellę z awokado, którą już pewnie widzieliście u mnie milion razy. Nutella z awokado: pół awokado blenduję z połówką banana i płaską łyżeczką kakao - niebo w gębie! Lepsze niż najlepsza czekolada świata <3 Więcej o awokado (choć to owoc) - TUTAJ


5. Pierś indyka - oprócz śniadania, to mięso występuje u mnie w praktycznie każdym posiłku, czyli zazwyczaj 4 razy dziennie. Indyk zawiera mniej tłuszczu niż kurczak, nie można go tak doładować antybiotykami i sterydami i ma według mnie dużo lepszy zapach. Szczególnie lubię zmielone mięso z piersi.


6. Wołowina - polędwicy wołowej może nie jem codziennie, ale raz w tygodniu to absolutne minimum! Bardzo polecam wszystkim sportowcom i nie tylko! :) W formie steku do obiadu...pycha!


 7. Łosoś wędzony - może rybek nigdy nie polubię jak choćby mięsa, ale i tak łosoś bardzo mi pomaga w jedzeniu odpowiedniej ilości ryb w tygodniu. Takie plastry łososia przekładam jeszcze zawsze do grilla i przez 10 minut opiekam, żeby był bardziej kruchy.


8. Natka pietruszki - ostatnio podjęłam małe wyzwanie i codziennie rano, przed śniadaniem, piłam koktajl z natki pietruszki, ogórka i soku z cytryny. Aktualnie robię to już tylko kilka razy w tygodniu, co by nie przesadzić w drugą stronę. Kiedyś jej smak mi przeszkadzał, teraz go polubiłam!
Cudownych właściwości natki nie da się nawet zliczyć, więc powiem jedno - warto się z nią zaprzyjaźnić!



9. Koncentrat pomidorowy - mój ulubieniec do robienia sosów każdego rodzaju. Uwielbiam go dodawać rzem z cebulką do mięsa mielonego. Jest u mnie w użyciu prawie cały czas.




A jakie produkty rządzą ostatnio u Was? :)





Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl



Pozdrawiam, 
Natalia <3


20 komentarzy:

  1. Mniam, same pyszności ;) Ja ostatnio kupiłam bardzo ciekawe płatki z quinoi, są bardzo smaczne, zastępuje nimi owsiane od czasu do czasu na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak te platki sa przepyszne <3 kupilam je w netto chyba za 5zl...niebo w gebie :D
      U mnie hitem tez te platki i oczywiscie owsiane oraz kasza owsiana

      Usuń
  2. Natki pietruszki nie cierpię, ale uwielbiam awokado, a tego steka jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz codziennie na śniadanie jem kasze jaglaną :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam kopytka :D i wyprosiłam babcię, żeby mi zrobiła zapasy na jakiś czas :D tak wiem, niektórzy nie polecają ziemniaków na redukcji czy coś, ale moim zdaniem nie są tak kaloryczne i naładowane węglami, jak chociażby makaron i dobrze zapychają, co by się tak często jeść nie chciało :D a poza tym je kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Głównie płatki owsiane i ostatnio kasza gryczana jest hitem :)
    Jem prawie do wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnio króluje ser biały, dodaję go do śniadań, obiadów (och pyszne leniwce z goździkami się kroją!), kolacji (raczej z dżemorem). O i dżemor jagodowy to też ostatnio mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wiele z tych produktów ;) szczególnie ryż basmati i płatki owsiane <3 a avocado dawno nie jadłam i mam na nie mega ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nutella z awokado jest pycha :) ja ostatnio jem głównie moje ukochane płatki owsiane :P ryż, kaszę gryczaną, jajka, ser żółty, camembert i brie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam pytanie..Już któryś raz wspominasz w poście o mleku sojowym. Nie pijesz krowiego? Jeśli tak to możesz wyjaśnić dlaczego? Pytam bo obecnie sama mam mały dylemat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poza wołowiną w 100% się z Tobą zgadzam. Dołożyłabym jeszcze oliwki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio trochę przejadłam się kaszą. Ale ciągle jem z łososia z warzywami gotowanymi na parze:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wsystkie z nich!

    OdpowiedzUsuń
  13. Owsianka z cynamonem - jedno wielkie mniam ♥ A indyka chyba nawet nigdy nie jadłam, a musiałabym spróbować, bo kurczak nieco mi zbrzydł, a wiadomo, jakieś mięsko jeść trzeba, żeby była siła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że mamy podobną spiżarnię :D ja również bez tych produktów nie wyobrażam sobie mojej diety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio mam bardzo namiętny romans z avocado, Po prostu je uwielbiam :D
    I jajka, je też mogę jeść codziennie, o każdej porze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobne rzeczy można znaleźć u mnie :) Płatki owsiane, gryczane i inne, otrębów masa, awokado, kasze różnego rodzaju, mięso, natka pietruszki... :) Jedynie koncentratu pomidorowego używam dość rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie: Cieciorka, ryż basmati, jarmuż i młody jęczmień, banany (ale one to zawsze)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie awokado, tuńczyk, pieczarki, brokuły, siemię lniane i wszelkie nasionka ale myślę, że do łask wróci również kasza jaglana i płatki owsiane:)

    OdpowiedzUsuń