wtorek, 18 sierpnia 2015

Najprostszy i najlepszy makaron w sosie pomidorowym z indykiem!

Dziś mam dla Was przepis na tak banalny makaron z mięsem w sosie pomidorowym, że aż dziwnie mówić o jakimkolwiek przepisie! Danie powstało całkowicie przypadkiem, kiedy cierpiąc z powodu bolącego żołądka, postanowiłam ratować jakieś resztki z lodówki i zrobić obiad w 15 minut.
Jeśli więc szukacie sposobu na niesamowicie pyszny makaron, szybki, prosty do wykonania i z resztek, zapraszam!


PRZEPIS:
-makaron ryżowy gruby 50g
-pierś indyka, wcześniej upieczona i pokrojona w kostkę, 150g - ratowanie wcześniej zrobionego obiadu:D
-dwie łyżki przecieru pomidorowego
-pół cebuli pokrojonej w drobną kosteczkę
-przyprawy: papryka słodka, papryka ostra, majeranek, pieprz czarny

Makaron gotuję według przepisu na opakowaniu. Na patelni duszę cebulkę, kiedy zmięknie, dorzucam indyka, dodaję przecier, dosypuję przyprawy i wszystko mieszam, podlewam wodą (ok. pół szklanki).
Chwilę razem wszystko gotuję. Woda ma rozrzedzić sos, a nadmiar ma odparować.
Dodaję do ugotowanego makaronu.

Jak to mówi mój przyjaciel - SZTOS! :D


Co myślicie o takich prostych, szybkich daniach? :) Dajcie znać w komentarzu!


Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl


Pozdrawiam, 
Natalia

5 komentarzy:

  1. Praktycznie nie jadam nic, co wymaga więcej jak15 min pracy:p wiec trzeba będzie podpiąć ten przepis do jadlospisu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czym dusisz cebulkę? Na oleju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, po prostu wrzucam na rozgrzaną suchą patelnię i zalewam wodą :) i jedynie w wodzie duszę

      Usuń
  3. Kocham Twojego bloga! Jest cudowny:)
    Znalazłam tutaj mnóstwo inspiracji.
    Gratuluję super bloga i pozdrawiam! :)

    (Jeśli znalazlabys chwilkę czasu i ochoty odwiedź mojego swuezo upieczonego bloga :P running-to-happy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń