poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Najlepsze kosmetyki: Odżywka do rzęs LashVolution - Pierwsze wrażenia

W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przedstawić produkt, który, gdy tylko go zobaczyłam, bardzo mnie zainteresował. Mowa o serum do rzęs LashVolution, które przez następne kilka tygodni będę testować i na bieżąco dawać Wam znać o efektach. Bo efektów się oczywiście spodziewam. Więc jeśli Twoje rzęsy, podobnie jak moje, są słabe i nie możesz się nimi chwalić, a marzysz o długiej, gęstej firance rzęs, zapraszam do przeczytania tego postu, śledzenia moich postępów kuracji, oraz na mój kanał na YouTube, gdzie także będę mówić o tym produkcie - www.youtube.com/user/NataliaRose8 :)


Piękne, mocne, długie rzęsy zawsze uważałam za niesamowity atrybut kobiecości.
Niestety, sama nigdy nie mogłam się nimi pochwalić. Przez całe życie moje rzęsy były słabe, rzadkie, strasznie wypadały. Codzienne malowanie tuszem, jeszcze pogorszyło ich stan.
Do tego stopnia, że już zaczynałam myśleć, czy przedłużenie ich w gabinecie kosmetycznym nie jest jedynym wyjściem z tego problemu. Marzyły mi się rzęsy, które nawet bez kilograma tuszu, wyglądałyby pięknie. 
Przecież na treningi, które zajmują mi tyle czasu, specjalnie się nie maluję, a nawet wtedy chcę się czuć dobrze! 
Wtedy właśnie pierwszy raz spotkałam się z odżywką do rzęs LashVolution i baaardzo wieloma pozytywnymi opiniami na temat jej działania.
O odżywce można także wszystkiego się dowiedzieć na stronie producenta: http://lashvolution.pl/

 
Dla kogo: 
-dla wszystkich osób, które chcą mieć długie, gęste i mocne rzęsy
-idealny dla osób, których rzęsy zniszczone są częstym malowaniem i wiekiem

Co nam obiecuje producent:

-stymulacja i przyspieszenie wzrostu rzęs
-zwiększenie objętości i gęstości rzęs
-rzęsy staną się mocniejsze i bardziej lśniące

Badania wykazały, że serum LashVolution to zauważalnie:
87% dłuższe rzęsy
80% gęstsze rzęsy
wyraźnie bardziej podkręcone, ciemniejsze i w dużo lepszej kondycji!

A pierwsze efekty możliwe już po dwóch tygodniach!!!



Dlaczego serum LashVolution jest takie skuteczne?:

,,Dzięki wykorzystaniu peptydów, jak również unikalnemu połączeniu substancji aktywnych
serum LashVolution bezpiecznie i skutecznie stymuluje wzrost rzęs. Obecna w recepturze niacyna oraz ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej, stosowane w preparatach przeciwko wypadaniu włosów, zapewniają długotrwałe efekty. Ekstrakt z rumianku działa regenerująco oraz bakteriostatycznie.
LashVolution został również wzbogacony o ekstrakt z zielonej herbaty, który będzie działał tonizująco
w miejscu nakładania serum.''

Stosowanie:
Używanie serum jest banalnie proste, gdyż wyposażone jest w specjalny pędzelek, którym nakładamy niewielką ilość odżywki bezpośrednio z pojemniczka na linię górnych rzęs. Cała aplikacja trwa niecałe 10 sekund! LashVolution zawsze nakładamy wieczorem, po demakijażu i tylko jeden raz dziennie.
Najlepsze wyniki daje codzienne nakładanie odżywki przez 8-12 tygodni.
Po tym czasie, aby utrzymać efekty, zaleca się aplikowanie produktu 2-3 razy w tygodniu.



Wraz z odżywką otrzymujemy ulotkę z dokładnym opisem produktu oraz specjalną linijkę do mierzenia długości rzęs, dzięki czemu dokładnie będziemy mogły sprawdzać swoje efekty. Produkt przychodzi w pięknym pudełeczku, całość wykonana jest bardzo starannie.


Moje pierwsze wrażenia:
Serum jest bardzo ładnie zapakowane, pudełeczko było imiennie podpisane.
Sama odżywka jest w bardzo wygodnym i ładnym aplikatorze, pędzelek jest idealnie wyprofilowany, przez co cała kuracja jest bardzo prosta do przeprowadzenia.

Jakich efektów się spodziewam?:
Po dwóch miesiącach kuracji chciałabym widzieć wyraźną różnicę przede wszystkim w grubości i gęstości moich rzęs. Liczę, ze po tym czasie będę miała firankę naprawdę pięknych i mocnych rzęs, które nie będą wypadać po każdym przetarciu oka czy każdym demakijażu.




Co myślicie o takich produktach? Używacie, lubicie? Koniecznie dajcie znać! :)

Już za miesiąc pojawi się kolejny wpis i filmik, gdzie zobaczycie moje postępu w kuracji!
Nie mogę się doczekać! :)



Napisz do mnie! e-mail: natalianalepa@o2.pl
Pozdrawiam,
Natalia

15 komentarzy:

  1. Miałam podobną odżywkę z innej firmy chyba, faktycznie są efekty :D Niestety się skończyła (po kilku miesiącach używania na spółkę z mamą - bardzo wydajne) i zapominam kupić nowej, więc rzęsy może nie wróciły do poprzedniego stanu, ale nie są aż takie gęste. Obecnie używam pod tusz odżywki z eveline 8w1, też jest cudowna i bardzo wydłuża rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na opinię, mam hopla na punkcie rzęs :P szkoda, że mimo tego, iż jestem blondynką, to nie mam ciemnych :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam Bodetko Lash to rzęsy sięgają mi brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też słyszałam o bodetko. Ale zawsze jakoś szkoda mi kasy :/ czekam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiego wieku zaczelas sie malowac?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest odżywka long4lashes i w przystępnej cenie :) Ja stosuję od 3 miesięcy i widzę dużą zmianę na +

    OdpowiedzUsuń
  7. Poznaj 101 sposobów, na schudnięcie
    http://tiny.pl/gx54m

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używałam olejku rycynowego przez około 2 miesiące. Może nie było jakiegoś efektu wow, ale rzęsy stały się dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze, jednak ciekawa jestem tego produktu o którym piszesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tej odżywki, ponieważ jest dla mnie za droga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym, ale cena zawsze mnie odrzuca :) czekam na efekty, bo jeśli ma zadziałać to i warto trochę zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na razie testuję bodetko :) ale tą też dostałam do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście polecam stosowanie serum do rzęs Bodetko Lash! Po 3 miesiącach kuracji efekt jest zniewalający! Rzęsy są gęste oraz mocne :) Zapraszam do zapoznania się z serum ! https://sklep.bodetkolash.eu/

    OdpowiedzUsuń