środa, 29 lipca 2015

WAKACJE!

W tym krótkim wpisie chciałabym jedynie poinformować wszystkich, że od dzisiaj, 29 lipca,
do dnia 6 sierpnia, jestem na wakacjach (oooo tak, wreszcie! :D), więc na blogu nie będą się pojawiać nowe wpisy. Natomiast na bieżąco możecie mnie obserwować na moim instagramie, gdzie gorąco Was zapraszam! www.instagram.com/fitujemy 

Na wszystkie e-maile i wiadomości także odpiszę dopiero od 6 sierpnia.

Ale! Żeby nie było, że ja się będę byczyć na Krecie, a na blogu nuda! Już po powrocie planuję baardzo dużo niespodzianek, więc czekajcie i wypatrujcie! :)
Jedną z nich mogę zdradzić już teraz - po powrocie rozpoczynam prowadzenie kanału na You Tube!
Więcej już wkrótce!

A tymczasem już kończę pakowanie i szykowanie i niedługo jadę na lotnisko.
Życzę wszystkim, i samej sobie, żeby te wakacje były najlepsze w życiu! :)




Napisz do mnie! E-mail: natalianalepa@o2.pl

Pozdrawiam, 
Natalia

15 komentarzy:

  1. No, taka to pożyje;) Udanego wypoczynku!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji!! Odpocznij sobie i poleniuchuj bo to bardzo przydatne wbrew pozorom :P Nie mogę się doczekać twojego kanału na YT :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji :* Nie obżeraj się :P :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci wspaniałych, słonecznych wakacji :) Uwielbiam oglądać vlogi, mam nadzieję, że to będzie to!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaaak, kanał na YouTube, hurrrrra! Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam na Krecie, a dokładniej w Chani. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje i czekam na ciekawe informacje! Odpoczywaj i miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wypoczynku :) Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :). Baw się dobrze!! :)

    OdpowiedzUsuń