środa, 6 maja 2015

Rozdanie! WYGRAJ 2 ZAPROSZENIA NA TARGI FIT EXPO W POZNANIU 15-17.05.2015!

Już chyba od miesiąca wszyscy mówią o... TARGACH FIT EXPO w Poznaniu, które odbędą się w dniach 15-17 maja. I nie ma co się dziwić! Wydarzenie jest niesamowite! Dokładnie o wszystkim możecie przeczytać na ich stronie: http://fitness.mtp.pl/pl/ 
Prawdziwa gratka dla wszystkich fanów sportu!
PUNKT OBOWIĄZKOWY DLA KAŻDEGO SPORTOWCA!    




I mam dla Was niespodziankę!
Dzięki uprzejmości Artura z bloga http://efitek.blogspot.com/, mam dla Was dwie darmowe, jednodniowe wejściówki na to wydarzenie!

Co musisz zrobić aby wygrać wejściówkę?

1. Być obserwatorem mojego bloga, bo to rozdanie jest dla moich czytelników.

2. Udostępnić ten post na swoim profilu na dowolnej stronie (blog, facebook, instagram).

3. Odpowiedzieć krótko w komentarzu pod tym postem na pytanie ''Czy uważasz, że takie wydarzenia działają motywująco?'', napisać swój e-mail oraz podać link do strony, gdzie udostępniasz ten post.
 
Konkurs trwa od środy 06.05.2015 do soboty 09.05.2015 do godziny 17:00.
W dniu zakończenia konkursu, do godziny 20:00 ogłoszę wyniki.
Jako, że wejściówki mam dwie, wygrywają dwie osoby, których odpowiedź zyska moje największe uznanie (już wiem, że wybór będzie na pewno bardzo ciężki!).

Wejściówki są:
-jednorazowe i jednodniowe
-wygranym wyślę je w formie elektronicznej, która wymaga wydrukowania
-nie wymagają żadnej aktywacji/ rejestracji - będą działać w kołowrotkach w wejściu do pawilonów targowych


Warto Kochani, bo zasady są bardzo proste, a wejściówki bardzo kuszą!<3
Ja niestety nie mogę na nich być z powodu ważnej rodzinnej imprezy i braku możliwości dojazdu, ale i tak bardzo Was zachęcam!

Trzymam kciuki!



16 komentarzy:

  1. Szkoda, że do Poznania mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie mam szczęścia, ale co tam - raz się yolo :D
    Takie wydarzenia działają bardzo motywująco. Już sam fakt,że tak wspaniała impreza odbywa się w Polsce pobudza endorfiny! Dokładając do tego fakt, że specjalnie na tą imprezę zjadą takie gwiazdy jak Judyta Wiśniewska czy Michał Karmowski - nie wspominając już o zjeździe fitblogerek <3 Kosmos, dający mega kopa :)
    annandalicebooks@gmail.com a udostępniłam na swoim insta : https://instagram.com/p/2Wazj3lnEe/?taken-by=alicecleo1998 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ja do Poznania mam za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety już mam plany na ten weekend, a szkoda bo chętnie bym się tam wybrała :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wydarzenia to czyta motywacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. będę czekać na relacje na blogu :D

      Usuń
  7. Że też akurat wtedy muszę mieć plener w Kazimierzu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Poznań to trochę za daleko dla mnie :(. Bardzo żałuje, nawet kombinowałam wycieczkę, ale nie opłaca mi się ;(

    OdpowiedzUsuń