wtorek, 12 maja 2015

Kobieco: Mój sposób na organizację biżuterii

Wpisy z serii ''Kobieco'' cieszą się na moim blogu dużą popularnością, więc dziś kolejny post z tej serii :)

Jestem jak sroka i uwielbiam wszystko co się świeci, a dowód tego znajdziecie na zdjęciach poniżej.
No ale co zrobić!
Jednak kiedy już nagromadzimy tych błyskotek tyle, to gdzieś je trzeba schować. A właściwie nie schować, ale ładnie zorganizować! I tu jest problem. Bo jak? Bo gdzie?
Ja w poszukiwaniu odpowiednich pojemniczków, wieszaczków i organizerów przeszukałam swego czasu chyba cały internet. W końcu się zdenerwowałam i postanowiłam sama je zrobić.
I w ten sposób stworzyłam miejsce dla mojej biżuterii, które idealnie mi pasuje.
I tak zrobić polecam każdej kobiecie, która ma z tym problem! :)


Przede wszystkim zacznijmy od wybrania miejsca na naszą kolekcję biżuterii.
Ja nie mam toaletki, a szafek nie chciałam zastawiać pudełeczkami z biżuterią.
Dlatego dla mnie idealnym miejscem była szuflada - nic mi się na półce nie kurzy i zawsze mam porządek.
Wystarczy,że wysuwam szufladę, a wszystko od razu widzę!
Ale na szafkach mogą wyglądać pięknie np. wieszaczki na biżuterię (dostępne na allegro, a stacjonarnie w np. Claire's, ale są dość drogie) czy zdobne pudełka. Ja jednak jestem zbyt wygodna :P


Całość wygląda tak:

Największą część zajmuje organizer w którym trzymam kolczyki i pierścionki.
Długo go szukałam, a gdy wreszcie na pchlim targu się trafił, to ani chwili się nie zastanawiałam ;)
Przegródki nie są duże, więc wszystko może być w miarę posegregowane.






W tej części trzymam zegarki, których co prawda nie noszę, i bransoletki. Na wierzchu mam też moje ulubione okulary, które ostatnio wszędzie zabieram ze sobą. Te różowe ramki znalazłam w domu i nie mam pojęcia do czego pierwotnie powinny służyć, bo mama dostała je z jakieś hurtowni i nigdy nie używała.



Reszta bransoletek i rzadziej noszone okulary leżą z tyłu szuflady. Tam też dałam kołnierzyk z h&m, którego jakoś nigdy nie miałam do czego ubrać.






Naszyjniki i wisiorki wiszą sobie na w całości zrobionym przeze mnie stojaku. Jego konstrukcja jest bardzo prosta - pokrywka od pudełka od butów, na jednym końcu w rogach podparta rolkami po papierze toaletowym, wszystko razem sklejone taśmą, a na to zaciągnięty czarny materiał z jakieś starej koszulki.
I po co kupować jakiś stojak? :D Trzyma się? Trzyma!



Trochę kolczyków, medalik, którego teraz nie noszę już codziennie, oraz często noszone zegarki i piękny naszyjnik w kształcie kołnierzyka, trzymam jeszcze w osobnym, zdobnym organizerze, który był prezentem.
Stoi on w garderobie na szafce do butów, razem z ulubionymi perfumami.







Mam nadzieję, że udało mi się jakoś zainspirować wszystkich, którzy szukają pomysłu na organizację biżuterii! W końcu to takie małe skarby :)

Pozdrawiam!

Zapraszam na mojego instagrama:  https://instagram.com/fitujemy/

24 komentarze:

  1. Sporo tego masz :D ja mam stojaczek i w sumie mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezus maria, Ty chyba wszystkie sklepy z biżuterią obrabowałaś:D Ja tam mam jedną szkatułke i 3 wisiorki haha

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka kolekcja ;D
    ja mam 2 kuferki 'pirackie' i tyle :P
    super to sobie zorganizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha... możesz otwierać własny sklep z biużu :P masz naprawdę sporą kolekcję. Ja podobnie posegregowałam swoje skarby, tylko mam ich trochę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otworzę i trochę posprzedaję jej! :D

      Usuń
  5. Ale kolekcja! :D
    Mam mniej, ale wszystko leży w pudełeczkach i kuferku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz już wiem, że im mniej tym lepiej :D

      Usuń
  6. Wow, ale kolekcja :) ja mam jedynie biżuterię srebrna i trzymam ja w kuferku- podobnym do twojego ale o 1/3 jest mniejszy. Sztuczne naszyjniki i bransoletki trzymam w kosmetyczce ale chyba muszę cis zmienić bo sama nie wiem co mam... Jest mnóstwo ładnych stojakow ale szkoda zeby wszystko sie kurzyło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nienawidzę, jak coś się kurzy, dlatego wymyśliłam taką szufladę skarbów! :D

      Usuń
  7. Fajnie to wszystko zorganizowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wszystko wala się w pudełeczku, co lepsze sztuki są popakowane ;). U Ciebie widzę pełną organizację, to się chwali! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam bzika na tym punkcie :D

      Usuń
  9. Też muszę sobie uporządkować biżuterię tak jak Ty :) Dzięki za inspirację !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. super! daj znać jak poszło. pozdrawiam ;*

      Usuń
  10. Ja wciąż poluję i szukam w internecie odpowiedniego dla siebie kuferka/ krateczki taką jak Ty masz aby pomieścić wszystkie swoje zbiory. Ja mam problem tylko z kolczykami problem..mam ponad 30 par, mniejsze i większe i stojaczek nie wystarcza...trzeba szukać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo samemu stworzyć! np. organizer z pudełek do zapałek - wielkości przegródek idealne :D

      Usuń
  11. ile piękności :) fajna organizacja

    OdpowiedzUsuń