sobota, 30 maja 2015

Dzienny jadłospis nr 3: trening klaty, bicepsów i abs, jajka, szpinak, serki, surowe warzywa + Liebster Blog Award

Dzisiaj zapraszam Was na kolejny wpis z serii ''Dzienny jadłospis''.
Menu jest z dnia dzisiejszego, tj. sobota 30 maja 2015.
A w drugiej części zajmiemy odpowiem na pytania do zabawy, do której zaprosiła mnie Zdeterminowana Ana, dziękuję! :*

Wstałam o 7 i chwilę po tym wypiłam szklankę ciepłej wody z cytryną i kisiel z siemienia.

ŚNIADANIE - 7:40 - POSIŁEK PRZED TRENINGIEM

Owsianka: 70g płatków owsianych zalanych na noc wodą i pół szklanki mleka sojowego, krem z awokado i banana z kakao, orzechy, pestki, borówki

Od 9 do 10:20 byłam na siłowni - klata, bicepsy i abs.
Od razu po treningu w szatni wypiłam porcję odżywki białkowej.

II ŚNIADANIE - 10:40 - POSIŁEK PO TRENINGU





2 kromki chleba żytniego z jajkami sadzonymi, 2 kiwi + nektarynka i małe jabłko


OBIAD - 14:00 

Szpinak z mozzarellą i czosnkiem, dwa jajka sadzone i kolba kukurydzy - pyyyyyycha


PODWIECZOREK - 17:00

Serek wiejski light z pieprzem i słonecznikiem + surowe marchewki, ogórki gruntowe i kilka nerkowców


20/30 minut przed kolacją wypijam drugi kisiel z siemienia.


KOLACJA - 20:00


Tak samo serek wiejski z pieprzem i słonecznikiem + gotowany bukiet warzyw pokropiony oliwą z oliwek

I przed snem ciepła woda z cytryną.


Musicie mi przyznać, że dzisiejszy dzień był baaardzo pyszny <3


I przechodzimy do drugiej części wpisu, czyli do zabawy Liebster Blog Award!




Jeszcze raz dziękuję Zdeterminowanej :*
I przypominam zasady zabawy:
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”



1. Twój ulubiony owoc i dlaczego? 
 Banany i borówki amerykańskie! Mogłabym jeść kilogramami. Po prostu uwielbiam <3
2. Co czyni Cię szczęśliwą?
Moi bliscy, rodzina i przyjaciele, moja pasja i moja miłość :)
3. Jakie jest Twoje motto?
,,Raz się żyje'' i ''Na świecie jest 6 miliardów osób, a ty pozwolisz jednej, żeby zepsuła Ci humor?!''
4. Masz możliwość zabrania trzech rzeczy na bezludną wyspę. Co to jest?
Ludzie się liczą? :D Jeśli nie to - jedzenie, jedzenie, jedzenie!
5. Czym zajmujesz się w wolnym czasie?
Spotykam się z przyjaciółmi, trenuję na siłowni. Teraz raczej nie mam wolnego czasu ;)
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
''Jeździec miedziany'' i ogólnie cała trylogia o losach Tatiany i Aleksandra <3
7. Jakiej muzyki słuchasz?
Dosłownie wszystkiego!
8. Siłownia, fitness czy ćwiczenia w domu? Dlaczego? 
Siłownia! <3 Kocham jej klimat, atmosferę i spotkania z ludźmi. W domu też lubię ćwiczyć :)
9. Jak spędziłaś swoje najwspanialsze dotąd wakacje?
Rok temu w Turcji z dwiema przyjaciółkami (starszymi znacznie) <3
10. Jakie jest Twoje ulubione miasto na świecie?
Mało miast widziałam, ale najbardziej podobał mi się Wiedeń.
11. Dlaczego wybrałaś taką nazwę bloga? 
Chciałam coś chwytliwego i prostego :)
Ja do zabawy nominuję :

Moje pytania: 

1. Co łatwiej Ci przychodzi - utrzymywanie zdrowej diety czy regularne treningi?
2. Ulubione ćwiczenie?
3. Największy grzeszek jedzeniowy?
4. Ulubiony program telewizyjny?
5. Ulubione śniadanie?
6. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
7. Siłownia czy trening na świeżym powietrzu?
8. Ulubione niezdrowe jedzenie?
9. Czy masz swój poranny rytuał?
10. Co jest dla Ciebie najlepszą forma relaksu?
11. Jakie jest Twoje danie popisowe? 


Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie! <3



Kochani, ja jutro wyjeżdżam po 5 do Warszawy, więc trzymajcie kciuki za udaną podróż!



29 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki. Uwielbiam połączenie jajka ze szpinakiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pysznie tuu i zdrowo! Dzięki za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. https://instagram.com/p/2likhwR24k/?taken-by=fitujemy dokładnie taką :)

      Usuń
  4. Jakie pyszne jedzenie *,* Muszę urozmaicić mój jadłospis, bo przy tych potrawach wygląda marnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym mogła jeść tylko jajecznicę, serki wiejskie i tosty więc urozmaicenie to nie jest moje drugie imię :D

      Usuń
  5. Boskie to jedzonko, szczególnie śniadanie - to mój ukochany posiłek ;)
    Ja Ciebie nominowałam do Liebster Blog Award, zapraszam po szczegóły do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuję bardzo :* ja też najbardziej lubię śniadania :3

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że zgłodniałem patrząc na fotki.

    A siłownia jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha, ja też zawsze tak zaczynam być głodna szybko :D
      pewnie! <3

      Usuń
  7. Znowu widzę u Ciebie siemię lniane i zaczynam się zastanawiać czy nie zacząć pić.. Warto? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za nominację :). Super jadłospis! W ostatnim czasie marzy mi się kukurydza, muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* w lidlu można kupić już gotowaną :)

      Usuń
  9. Rewelacyjne przepisy!!! Kolorów, smacznie i zdrowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetycznie to wygląda, dawno nie jadłam kukurydzy, a też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pysznie u Ciebie! U mnie ostatnio trochę monotonnie się zrobiło...Bo na śniadanie owsianka 70g + banan, a później to już cały czas ryż z kurczakiem albo łosoś z słodkimi ziemniakami :) Aż do wieczora... nie zapominając również o odżywkach białkowych.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam kilka rzeczy ulubionych, ale staram się urozmaicać :D

      Usuń
  12. I tak się powinno odżywiać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta seria :) rzeczywiście smakowity ten Twój dzień :) Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pozdro dla 3 a z czernicy city

    OdpowiedzUsuń