poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Zdjęcia kwiecień, urodziny, nowy telefon i konto na instagramie, egzaminy

W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przedstawić trochę, co się u mnie dzieje, czym teraz żyję i co planuję, więc nie przedłużając, od razu zaczynam, żeby nie rozpisywać się o bzdurach! :)

W tym tygodniu miałam urodziny (15 kwietnia) i choć nie miałam żadnej typowej imprezy urodzinowej, to były naprawdę cudowne. Ogólnie wiele niespodzianek, a jedną z nich jest coś, co pozwoli mi w tworzeniu lepszego bloga - otóż, jako, że mój stary HTC padł ze starości i nie nadawał się do niczego, nowy telefon był konieczny, a ten okazał się dobrym wyborem. A że dobrze chroniące etui to podstawa - poznajcie pana Królika :) i moją szaloną fryzurę :D


I w związku z tym, że teraz mam smartfona z internetem, ogłaszam, że w tym tygodniu
ZAKŁADAM KONTO NA INSTAGRAMIE! LINK NA PEWNO PODAM NA BLOGU! :)


 Taki piękny przepiśnik znalazłam w Tesco <3 Trochę żałuję, że go nie kupiłam, ale przepisów i tak nie zapisuję w takiej formie... :P


Tym razem zamiast napadu na Lidla, zrobiłam napad na Tesco!:D



No tak...miałam się uczyć.... :D







Goi się! :D Opisywałam Wam niedawno, co sobie zrobiłam na siłowni. Było dużo gorzej, ale już na szczęście widać efekty używania tysiąca maści i kremów. Z przodu i na lewej nodze też ;) ZDJĘCIE KU PRZESTRODZE, ABY UWAŻAĆ!


Co się robi, jak się zostaje na siłowni samemu? Zdjęcie! :D Zajechana i szczęśliwa po treningu! <3
 


Już dawno szukałam rękawiczek do ćwiczeń i w końcu wybrałam te. Dziś pierwszy raz je wypróbuję :)




No i tradycyjnie trochę jedzenia (nie jest ktoś głodny przypadkiem?:D)


Próba makaronu ryżowego z Tesco - w tym wydaniu z indykiem i warzywami na patelnię - smak jest bardzo oryginalny, ale polubiłam od razu!



Ostatnio mój hit - łosoś wędzony :) Tutaj na chrupkim pieczywie z sezamem, z sałatą, kiełkami na patelnię, szczypiorkiem i czarnym pieprzem



Kiełki na patelnię próbowałam pierwszy raz w takim właśnie wydaniu, z jajecznicą - i od razu się zadziwiłam, jakie są dobre!







Uwielbiam ryż! Tutaj curry :)



Kochani! Na koniec chciałam powiedzieć, że od jutra zaczynam egzaminy! Na szczęście to tylko trzy dni, więc miną szybko. Czy się stresuje? Nie! A jeśli zacznę, to stres mam zamiar zamienić na energię do treningów! Z resztą, w tym tygodniu planuję też być 4 razy na siłowni, więc energia się przyda ;)
Jednak ciągle będę aktywna - uczyłam się regularnie przez te kilka lat, więc jedynie mogę teraz to wszystko trochę powtarzać. Proszę, trzymajcie za mnie kciuki! Sama świadomość tego bardzo mi pomoże! :)
Pozdrawiam!:)


40 komentarzy:

  1. siniora to Ty masz ładnego haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesz przepysznie, wracaj do zdrówka, bo siniaczek nieciekawy no i powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siniak konkretny! :D Dobrze, że już się wszystko goi. :)
    jedzonko apetyczne! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej tak trzymaj! Świetnie się rozwijasz, coraz ciekawiej u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana o jakich egzaminach mówisz? Bo ja zaczynam jutro gimnazjalne a jestem prawie pewna ze jesteś w liceum! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem! Już tylko 2 dni nam zostały, damy radę! :*

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ siniak!
    Na instagramie chętnie pośledzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tam zejdzie! własnie zakładam konto <3

      Usuń
  8. Powodzenia na egzaminach!! Siniak rzeczywiście niezły :).

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 już pierwszy dzień minął ufff :D

      Usuń
  9. No to wszystkiego naj- trochę spóźnione :D ja też niedawno dopiero dorobiłam się smartfona, ale niestety cholerstwo zaczęło się ciąć :/ królik świetny, ja mam tygryska i królika z uszkami :D oby goił się jeszcze szybciej :D a co do jedzonka- mniam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój jeszcze nie odważył się zaciąć. nooo oby do krótkich spodenek się zagoił :D

      Usuń
  10. Ale mi narobiłaś ochoty na łososia... mmm ...

    Niech się goi szybko!! :)

    No i oczywiście NAJLEPSZEGO! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedzonko wygląda pysznie i zdrowo :) Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymamy kciuki z całych sił!
    PS: ten przepiśnik z Tesco jest świetny, zakupiłam sobie bardzo podobny :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pyszności na talerzu;p;p

    OdpowiedzUsuń
  14. nice, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje zdjęcia uruchomiły mój żołądek, który przypomniał mi, że to już czas na drugie śniadanie ;).
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha, to się chyba powinnam cieszyć? :D
      dziękuję, już po! :*

      Usuń
  16. Zakochałam się w case :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy post.
    Jak poszło na egzaminach? Ja miałam to na szczęście dwa lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*
      myślę, że nie jest źle, ale wyniki dopiero w połowie czerwca -.-

      Usuń