środa, 29 kwietnia 2015

Zdjęcia jak zmieniała się moja sylwetka dzięki ćwiczeniom! MOJA METAMORFOZA - DLA NIEDOWIARKÓW

Wiedziałam, że ten moment kiedyś nadejdzie, ale że tak szybko...jak to się stało? :D
Nadszedł czas, kiedy jestem gotowa podzielić się z Wami zdjęciami mojej sylwetki na różnych etapach życia i ćwiczeń. Jest to dopełnienie ostatniego postu, o które licznie prosiliście (dziękuję bardzo za wszystkie komentarze!:*). Moją historię, jak to się stało, że jestem tu, gdzie jestem i robię to, co robię, możecie przeczytać w zakładce ''Moja historia'' - KLIK :)
Tam dokładnie opisywałam, jak zmieniała się moja dieta i moje treningi. Więc teraz tylko streszczę to w zdjęciach :) ZDJĘCIA NIE BYŁY W ŻADEN SPOSÓB RETUSZOWANE!


Wakacje 2012


Lato 2013 - Waga 60kg







Lato 2014 - Waga 47/49 kg








 Teraz - waga 60kg


 
I ciągle do przodu!







A Wy lubicie oglądać swoje zdjęcia ''sprzed'' i ''po''?:)
Pozdrawiam! <3


42 komentarze:

  1. Porównując 2012 i 2014... czapki z głów, jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 cieszę się, że idę do przodu ciągle! <3

      Usuń
  2. Wielkie gratulacje, jesteś świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję! :* pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. nie wiem jak to się stało, ale jesteś zdecydowanie numerem jeden jeśli chodzi o blogi które czytam i jak widzę nowy wpis to mordka mi się cieszy :D
    gratuluję przemiany i dodaje w pakiecie satysfakcję dla ciebie (mam nadzieję :P) że zmotywowałaś mnie i od pół roku około trwam w ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz, jak miło mi czytać takie słowa! aż się łezka w oku kręci, bo spełniają się moje marzenia! ;)

      Usuń
  4. Ale byłaś chudzinką! 49 kg? Matko! :D Teraz wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż ciężko mi w to uwierzyć teraz :D dziękuję ;*

      Usuń
  5. Wyglądasz wspaniale! Zdecydowanie jesteś moja najwiekszą motywacją! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie słowa są największą motywacją dla mnie! :*

      Usuń
  6. Wow. 47 kg jak patyk :P Teraz plecy przy 60 kg kozak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetna forma, jesteś dla mnie wielką motywacją, dzięki Tobie chcę zwiększyć masę mięśniową i wrócić do zdrowej wagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam za Ciebie kciuki! jakbyś chciała jakieś rady, to pisz! Zawsze chętnie Ci pomogę :*

      Usuń
  8. gratuluje, świetne efekty. trzymaj to !

    http://silownia-swiatynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tyle trzymam, co idę do przodu <3 :D

      Usuń
  9. Bombowo!^^ Dziewczyno, co za zmiana ;D To jest coś, czego nam zawziętym w trenowaniu wszyscy dokoła zazdroszczą. My robimy to dla przyjemności i jeszcze przy okazji chudniemy ;D Gratulacje! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! ale nie tylko chudniemy, bo też tyjemy ale mięśniami! <3 :D

      Usuń
  10. I to własnie jest idealny przykład, że waga nie jest żadnym wyznacznikiem wyglądu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne mięśnie masz na plecach :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* dużo pracy w plecy włożyłam

      Usuń
  12. Ostatnio niesamowicie polubiłam Twojego bloga, dosłownie przeczytałam wszystkie posty wstecz ;)!
    A co do metamorfozy - wow! Widać, że dajesz z siebie wszystko, gratuluję!

    poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nawet trudno sobie wyobrazić, jak takie komentarze motywują! <3 pozdrawiam <3

      Usuń
  13. I widać jak na dłoni, że waga wadze nierówna... Gratuluję, naprawdę kawał świetnej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej wyglądałaś tez bardzo ładnie, nie bądź dla siebie zbyt surowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* ale najważniejsze jest dla mnie to, jak się czułam, a najlepiej czuję się, kiedy wiem, że moje ciało jest mocne, silne i mnie nie zawiedzie <3

      Usuń
  15. Na pewno w drodze sportu a nie tylko diety można osiągnąć najlepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne wyniki :) gratulujemy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna figura! <3 efekty Twojej pracy widoczne na maxa! Ja tez przeszłam metamorfozę ale nie aż taką! Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny przykład - nie waga świadczy o tym czy jest dobrze czy nie jest. Pięknie - podziwiam i zazdroszczę, jestem jeszcze daleko...

    OdpowiedzUsuń