poniedziałek, 23 marca 2015

Zdjęcia z ostatnich dni (marzec 2015)

Dziś mam dla Was trochę zdjęć z ostatniego czasu. Od razu mówię, że najwięcej będzie jedzenia! ;)




Moje ostatnio ulubione śniadanie - chleb żytni razowy, zawsze z opiekacza. W tym wydaniu z miodem, bananem i miodem twarogiem rozdrobnionym z maślanką i szklanka ciepłego mleka sojowego.



Grzanki z chleba razowego - jedna z bananem i cynamonem, druga z żółtym serem; serek wiejski z słonecznikiem; truskawki; szklanka ciepłego mleka sojowego



Serek wiejski i góra owoców!: dwa kiwi, jabłko, gruszka posypane cynamonem, maliny + kilka orzechów



Serek wiejski' dwa kiwi, kawałek banana + masło orzechowe, jabłko, szklanka wyciśniętego soku z pomarańczy i resztki pomarańczy (ten pomarańczowy miąższ jest najlepszy!;)



Typowe (a jakie pyszne!) śniadanko : owsianka na mleku sojowym z orzechami, pestkami + truskawki



W tym tygodniu często na obiad jadłam kaszę jaglaną. Tutaj z kurczakiem w panierce i buraczkami



Taki widok w lodówce to ja kocham! <3



Różowy to jednak mój kolor:) Pozdrawiam moją kochaną M., która męczyła się ze mną w niedziele ze zdjęciami i lusterkiem <3



Kiedy dzień wymaga ode mnie zrobienia tysiąca rzeczy sportowy strój najlepiej się sprawdza!



Swoją drogą, zaczęłam ćwiczyć robienie selfies hehhhhh :P



To tyle! Miłego tygodnia dla wszystkich! :)

29 komentarzy:

  1. jakie pyszne śniadania! i piękne paznokcie :D! moje tak się łamią że już nie mam do nich siły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) może to skutek niedoborów cennych składników odżywczych? pisałam kiedyś dwa posty o tym, więc zapraszam http://fitujemy.blogspot.com/2015/02/problemy-z-pytka-paznokcia-o-czym.html
      http://fitujemy.blogspot.com/2014/11/mocne-nieamiace-sie-paznokcie-moi.html

      Usuń
  2. przepyszne te twoje śniadania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śniadania chyba najbardziej lubię <3

      Usuń
  3. Śniadania Królowej! Muszę też sobie takie zacząć przygotowywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah :D dokładnie, ja się bardzo rozpieszczam!

      Usuń
  4. Śniadania bardzo owocowe :). Kocham Maliny i już niedługo zacznie się na nie sezon!!!
    Same pyszności u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te góry owoców to akurat na drugie śniadanie :D maliny <3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku maliny i truskawki już w marcu masz <3 smaczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to jest to samo co letnie, ale smaczne są :3

      Usuń
  7. Smacznie jadasz trzeba przyznać :) Paznokcie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha, dogadzam sobie bardzo :D dziękuję! :*

      Usuń
  8. Ale pyszności!!!! super wyglądają Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam aż pojawią się maliny i truskawki - jem wtedy kilogramami, już nawet mam masę przepisów z ich wykorzystaniem - muzy truskawkowe, malinowe, gorące maliny na omlet...aż mi zaburczało w brzuchu.
    Świetne pazurki ;) Moje spiłowane na krótko, ostatnie przygody na siłowni dały im ostro popalić i ich stan był...hm, słaby :). Teraz krótko spiłowane, pociągnięte odżywką, pełna regeneracja płytki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na nie czekam! odkąd się skończą to ja już czekam :D
      noo długie paznokcie na siłce to trochę ciężko, dlatego ja u siebie pilnuję długości :D

      Usuń
  10. Jedzonko widać, że pyszne :) Piękna z Ciebie dziewczyna :) Miłego tygodnia ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne jedzonko;-) pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak przyrządzasz tego kurczaka w panierce? Chodzi taki za mną od dłuższego czasu i szukam jakiegoś pomysłu na chrupiącą skórkę bez potrzeby smażenia na głębokim tłuszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyliłam się, to indyk jest :D
      powiem Ci,że przepis za każdym razem modyfikuję trochę, ale za każdym razem wychodzi podobnie, a panierka jest bardzo chrupiąca.
      Jednak moja ulubiona wersja panierki składa się z :
      -1 jajko
      -trochę mąki (ja biorę kokosową, bo chcę ją skończyć)
      -przyprawy: papryka słodka, curry, itd.
      -trochę otrębów owsianych

      Jajko delikatnie rozbełtuję widelcem, dodaje pozostałe składniki, maczam w panierce pokrojone mięso, wykładam na papier do pieczenia i do piekarnika nagrzanego do 180 s., na 20 min. PYCHA! :)


      Usuń