poniedziałek, 9 marca 2015

Zdjęcia - luty i początek marca 2015r.

Porzuciłam już robienie co tydzień postów ze zdjęciami, bo zaczęłam mieć problem z regularnym robieniem zdjęć, które mogłyby Was zainteresować. Wpisy ze zdjęciami będą więc się pokazywać wtedy, gdy uzbieram już trochę zdjęć do zaprezentowania.:)
Także zapraszam na dzisiejszą dawkę fotografii! :)
Zacznę od jedzenia, którego zdjęć jest najwięcej (bo jak inaczej:D).




 Śniadania poza domem - płatki owsiane lub gryczane, z mlekiem sojowym lub jogurtem i owocami ;)
Najprościej a tak smacznie <3



1. Już gdzieś chyba wspominałam, że miałam ostatnio fazę na jajka sadzone...albo jajecznicę <3
2. Typowe drugie śniadanie w domu - serek wiejski + orzechy + cały talerz owoców!
3. Bardzo dbam o to, by jeść odpowiednią ilość warzyw i owoców każdego dnia;) tutaj: dwa buraki ugotowane, marchewki, jabłko + orzechy



 1. Dzisiejszy obiad w 10 minut: - indyk, makaron żytni, mizeria i sałatka brokułowa, która mi się ostatnio przypomniała :P
2. Pyszny obiad w dniu niskich węgli - wołowina, mizeria i sałatka brokułowa jak obok
3. Postanowiłam wypróbować przepisu z bloga Nebeskii na twarogowe kluseczki. Tym razem podałam je z mięsem mielonym z indyka i sosem pomidorowym, a kluchy gorąco Wam polecam!


 Jeszcze jeden pomysł na kluski - z żółtym serem <3 Kiedyś kopytka z żółtym serem to był mój ulubiony obiad, już myślałam, że nigdy tak nie będę mogła jeść...a tu proszę ! :)



Dwa ukochane owoce<3 Mogłabym jeść ciągle!



Taaaaakie śniadanie :) Naleśniki z twarogiem i owocami <3



Smoothie z VegeLife. Chciałam wziąć koktajl jagodowy, ale coś mi strzeliło i spytałam się, czy jest słodzony. Odpowiedź ''tak, wszystkie koktajle są. Polecam smoothie, jeśli chce pani bez cukru'' sprawiła, że padło na smak mango ;)





Tyyyyle próbek dostałam w sklepie ze zdrową żywnością, gdzie zawsze kupuje mleko sojowe :)




 Mam je już dwa tygodnie, a dopiero pokazuje. Teraz szukam inspiracji na nowe! ;)



Co jak co, ale pogoda na Dzień Kobiet nam dopisała!



Symboliczne, a ile radości :)




A jak Wam marzec się zaczął? :)
Pozdrawiam!




29 komentarzy:

  1. Próbki extra, ja uwielbiam krem brzozowy i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Świetne zdjęcia:) Mi marzec zaczął się na nartach ^^ Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same smakowitości u Ciebie :) Mógłby mi ktoś takie jedzonko przygotowywać codziennie ;) Paznokcie mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhahh, mogę Ci przygotowywać! jutro rano masz dostawę pod drzwi prosto! :)

      Usuń
  4. Wszystkie zdjęcia świetne ale najlepsze to w rajstopkach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie rajstopki! :) Pozytywne, kolorowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhh, dziękuję :) cieszę się, że się podoba

      Usuń
  6. o tak ! takie posty lubię! ja też lubię fotografować codzienność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle pięknych rzeczy dzieje się każdego dnia :D

      Usuń
  7. Aż się zrobiłam głodna... a o takich paznokciach to ja sobie mogę pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha, o czym tu marzyć...zapuszczać i tyle! :D

      Usuń
  8. jakie fajne rajtki :D
    o jedzonku już nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A te buraki to tak na surowo wcinasz? Bez niczego? W życiu tak ich nie jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś Ty! są gotowane :) używam di tego takiego duużego garnka pod ciśnieniem, najlepsze! <3

      Usuń
  10. meega posiłki i jakie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, zawsze mi apetyt rośnie po Twoich pysznościach :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naleśniki wyglądają pięknie i pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Smaczne te posiłki na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń