niedziela, 29 marca 2015

Pomysł na proste danie, które podbiło moje serce i posmakuje WSZYSTKIM! Naleśniki z ''czekoladą''

Kto nie lubi naleśników albo czekolady? Kto nie ma słabość do słodyczy? Jest taka osoba tutaj?
Ja uwielbiam i naleśniki, i czekoladę, i słodycze, pewnie podobnie jak większość z nas.
Dlatego ten przepis jest połączeniem wszystkich tych ukochanych rzeczy.
Myślę, że chyba każdemu to danie posmakuje, zaczynając od największego niejadka, a na osobach, które nie wierzą, że zdrowo może być i pysznie, kończąc! :)
PROSTE, SZYBKIE I MEGASMACZNE! :)

ZAPRASZAM NA NALEŚNIKI Z TWAROGIEM I KREMEM ''CZEKOLADOWYM'' Z AWOKADO


Przepis na naleśniki:
-pół szklanki płatków owsianych - miksujemy na gładko, żeby uzyskać z nich mąkę
-pól szklanki wody
-1 jajko

Nadzienie:
-100g twarogu
-80g jogurtu naturalnego

Krem ''czekoladowy'':
-pół awokado
-mały banan
-łyżeczka kakao
-łyżeczka miodu

Miksujemy wszystkie składniki na naleśniki i smażymy cienkie placki na np. oleju kokosowym (mi wyszły 3).
Rozdrabniamy twaróg z jogurtem. Składniki na krem miksujemy w blenderze.
Naleśniki nadziewamy twarogiem i kremem i zawijamy. Na nie możemy jeszcze nałożyć trochę ''czekolady'' i opcjonalne dodatki (u mnie borówki).
SMACZNEGO! :)









Lubicie takie proste i słodkie dania? :)








28 komentarzy:

  1. pysznie i bardzo sycąco! naleśnikom zawsze mówię TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem czekoladowy z awokado! Pyszność taka zdrowa oszukana nutella hhihih :D
    Uwielbiam. :3
    Ile taka czekolada trzyma sie u cb w lodówce? u mnie niestety już na drugi dzień nie wygląda ciekawie... :(
    Pozdrawam i obcerwuje cam z www.befitandsexystudentlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze zjadam ją od razu, więc ile by się trzymała, to nie wiem ;/

      Usuń
  3. Wow,bardzo zdrowo i na pewno pysznie.No bo kto nie uwielbia takich dań ? Wygląda smakowicie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają, ale wygląd to nic w porównaniu do smaku <3

      Usuń
  5. Wszelkie naleśniki i omlety to mój śniadaniowy MUST HAVE :D
    Przepis super sprawa!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie śniadania ostatnio inne trochę, ale krem z awokado zostaje<3

      Usuń
  6. Już myślałam, że w ramach odstępstw od diety będzie z normalną czekoladą :) Pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak pyszny i zdrowy pomysł na jutrzejsze śniadanie :D składniki powinnam mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że się sprawdzi idealnie! :D

      Usuń
  8. Uwielbiam takie dania :) Rozmarzyłam się patrząc na te naleśniki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mogłabym jeść tylko takie dania:P

      Usuń
  9. Fajna ta czekolada :) A borówki uwielbiam :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ! Świetny przepis!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o krem czekoladowy, to zamiast kakao, polecam użyć karobu. W odległych czasach jak ziemniaki rosły jeszcze na drzewach, trafiłem na ciekawy artykuł, że kakao zawiera jakąś tam toksyną i raczej nie należy go spożywać. Sam jestem totalnym roślinożercą i odżywiam się tak zdrowo jak tylko się da, więc karobu osobiście nie próbowałem, ale słyszałem wiele dobrego na jego temat.

    OdpowiedzUsuń