wtorek, 31 marca 2015

Mix zdjęć: jedzenie przed i po treningu, nowości kosmetyczne, obiad w North Fish

Dziś zapraszam na kolejną porcję zdjęć! :) I już tradycją jest, że najwięcej zdjęć to...wiadome, jedzenie.



(od lewej)
1. Ostatnio moje ulubione śniadanie składa się z chleba żytniego i koniecznie ''czekoladowego'' kremu z awokado - pycha!
2. II śniadanie - 2 jajka sadzone (mniaaaam) i cały talerz owoców + orzechy
 


1. Obiad przed treningiem nóg: 100g makaronu żytniego razowego ze szpinakiem i mozzarellą
2. Jedzenie z North Fish - zestaw za ok. 24 zł, z którego zjadłam tylko trochę ryby i brokuły - przyznam szczerze, że nie mogłam znaleźć tam nic, co by mi smakowało

Ciekawa anegdotka o szukaniu czegoś ''dobrego'' w North Fish:
-O wszystko się wypytywałam, bo lubię wszystko wiedzieć, a może znajdę ciekawy pomysł czy przepis ;)
I:
Ja: Z czym jest ten szpinak?
Sprzedawczyni: Z serem i czosnkiem.
Ja: Jakim serem?
S: Żółtym. Właściwie to wyrób seropodobny. Właściwie to wióry seropodobne.

II:
S: Chce pani coś do picia? Może koktajl?
Ja: Jakie są?
Sprzedawczyni wymienia ich smaki
Ja: Są słodzone?
S: Nie. Choć właściwie są robione na soku pomarańczowym, więc w sumie to tak

Widzicie? Cukier jest naprawdę wszędzie! :O



Jedzenie po treningu:
1. Jajecznica z 3 białek i  żółtek z pieprzem i cebulą, dwa wafle ryżowe + warzywa - to była zarazem kolacja po treningu klatki
2. Po treningu nóg, a zarazem podwieczorek: serek wiejski + dwie kanapki z masłem orzechowym i bananem + truskawki i maliny



Nowości kosmetyczne do testowania ;)



I nowa paletka Inglot. Lubicie kosmetyki z tej firmy?



Zobaczcie tylko jakie piękne opakowanie...chusteczek! ;)






Niedługo święta! Jak idą przygotowania?:)
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Posiłki wyglądają cudownie i baardzo smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat jakoś za bardzo nie przykładam się do ich wyglądu, ale są smakowite <3

      Usuń
  2. Bardzo mi się to podoba, że jesz różnorodnie - sama uwielbiam takie posiłki i naprawdę długo bym nie pociągnęła jedząc codziennie po trzy razy kurczaka, ryż, brokuły :) Fajnie, że pokazujesz takie alternatywy, że zdrowo wcale nie znaczy nudno :) Bo dużo osób generalnie nie zdaje sobie sprawy z tego ile różnych produktów mamy do wyboru jeśli chodzi o zdrowe odżywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że tak uważasz! nie mogłabym jeść ciągle ryżu i kurczaka;/ pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Jak to przeczytałam to doszłam do wniosku, że chyba lepiej nie pytać. Wyrób seropodobny?! No ludzie... Dla mnie masakra.

    Uwielbiam kosmetyki Inglot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zestaw wcale nie tani :/ Szkoda mi było później pieniędzy, naprawdę

      Ja dopiero Inglota ''poznaję'' :D

      Usuń
  4. Skąd takie chusteczki śliczne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupione w Realu, mają tam ogromny wybór! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. jak na razie te co spróbowałam, spisują się super :D

      Usuń
  6. truskawki i krem czekoladowy z awokado <33 ahhh chętnie bym zjadla takie śniadanko :) a co do tego cukru... no to trochę przerazajace ale faktycznie jest wszędzie :( dobrze ze chociaż sprzedawczyni taka szczera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprzedawczyni to trochę się już chyba podśmiewała ze mnie, że tak wypytuję :D

      Usuń
  7. Świetne chusteczki, a jedzenie w Nort Fish bardzo lubie :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń