środa, 4 marca 2015

Kilka produktów, które ostatnio rządzą w mojej kuchni + co warto kupić w lidlu

Dziś chciałabym Wam pokazać kilka produktów, które darzyłam w ostatnim czasie wielką miłością (i to się dalej nie zmieniło). Większość z nich już mogliście tu zobaczyć i pewnie doskonale znacie, ale gorąco zapraszam :)



Typowy widok po powrocie z Lidla :D Serki Wiejskie z firmy Pilos to moje ulubione serki, mogłabym jeść tonami! :D



Mięso to u mnie całkowita podstawa! To z Lidla jest naprawdę dobre:) Tak naprawdę jedynymi rodzajami mięsa, jakie jem, są sznycle z piersi indyka i steki z polędwicy wołowej



1. Banany z cynamonem - najlepiej!
2. Len mielony - kleik z niego jest moim ostatnim odkryciem
3. Ser kozi  (Lidl) - niesamowicie mi smakuje :)
4. Brokuły mrożone  z firmy Iglotex najbardziej mi smakują;)




Te produkty ostatnio rządziły w mojej kuchni i na razie chyba się to nie zmieni :)
Pozdrawiam!



22 komentarze:

  1. Ja również lubię "napady" na lidla. Mają naprawdę dobre świeże mięska i ryby. Zawsze w pierwszej kolejności atakujemy lodówki :), sery i wędliny też można znaleźć dobrej jakości. Widzę, że rzeczywiście lubisz serki wiejskie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam :D ja akurat wędlin nie jem, ale wiem, że chyba rzeczywiście dobre są, bo tata (wielki smakosz:D) lubi tylko jedną szynkę i to właśnie z lidla :D

      Usuń
  2. Lidl to chyba mój ulubiony sklep :) Ma fajnej jakości produkty i ceny dość niskie. Twoje produkty - same pyszności :) Widzę, że rzeczywiście mamy bardzo podobne gusta kulinarne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i często są w lidlu na wiele ciekawych produktów. Niestety nie mam do niego blisko, ale warto zrobić raz w tygodniu wyprawę :D

      Usuń
  3. Lidl jest dobry jakościowo (najlepsze w lidlu tą są słodkości <3 ) Znam i lubię prawie wszystkie przez Ciebie wymienione produkty poza pierwszym (bo nienawidzę serków wiejskich...) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serków wiejskich nienawidzisz?! :O jak tak można?! hahhahha :D nie mogę tego zrozumieć, bo ja je uwielbiam :D

      Usuń
  4. Nie bardzo lubię kupować paczkowane mięso. Zawartość mięsa poniżej 90 procent mnie odstrasza. Nie wiem ile te mają, ale te w biedronce to jakieś jaja są..
    Poza tym cała reszta - TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj jest po prostu mięso, nic poza tym :)
      dlatego ja nie lubię mięs mielonych, które są w sklepach...

      Usuń
  5. Ja się nie mogę przekonać do mięs z Lidla, za to uwielbiam owoce, sery, warzywa i serki wiejskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, nie mam blisko Lidla więc chodzę do Biedrony - szczędność czasu (chociaż na nią też nie ma co narzekać :) ) W Lidlu jednak jest większy wybór owoców i warzyw, tak wynika z mojej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje, że w lidlu jest największy wybór i warzyw i owoców ze wszystkich sklepów, do których mam dostęp :) Też nie mam blisko do lidla niestety, ale tak to jest mieszkać na wsi :)

      Usuń
  7. Ja tez lubie lidla, polecam tez aldiego, maja duzo fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w aldiku nic nie mogę znaleźć nigdy >.<

      Usuń
  8. W Lidlu bardzo często mają ciekawe ryby w dobrych cenach, ostatnio kupiłam np.amura i karmazyna, a wcześniej jesiotra, tołpygę i pstrąga łosośowego w całości. Teraz mają też wędzoną wołowię - wygląda nieźle 100 g porcja z ponad 120 g miesa surowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się na rybach nie znam kompletnie i te nazwy brzmią mi bardzo egzotycznie :)
      Ale wołowinę akurat bardzo lubię :D

      Usuń
  9. Też uwielbiam wiejskie serki :D A co do bananów z cynamonem,to polecam zapiec ! <3
    Brokuł tez jest super,bo jak nie ma świeżych w sklepie to takie mrożone w różyczkach są idealne :)
    Zapraszam do mnie :>
    www.myfithappylife.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń